אודיטוריום חיפה: היכונו לנחיתת הווקה פיפל

Voca People - Cosmic Tour ## החייזרים נוחתים בחיפה ## אחרי שהופיעו  בשוויץ, אורוגוואי, אוסטריה, צ'כיה, בולגריה, סרביה, בלגיה ועוד, ועכשיו הם כאן בסיבוב הופעות ## מעל 100 להיטי ענק, ללא כלי נגינה, בביצועים וירטואוזיים ובקולות אנושיים בלבד ## יום חמישי, 11 באפריל, 20:30, אודיטוריום, מרכז הכרמל

סתוונית שוורץ

אתר כדאי לדעת

צילומים: כפיר בולוטין

התגעגעתם? הנה הם חוזרים אלינו עם הומור חייזרי קורע ומדריך טיולים אינטר-גלקטי אחד!

החייזרים המוסיקליים חוזרים לא רק אלינו, אל גם ובעיקר אל כוכב ווקה. והפעם מצטרף אליהם נוסע אנושי... הם ינחתו שם וגם כאן, עם מיטב השירים מכל הזמנים, תוך שימוש באמנות הא-קפלה וביט בוקס, בשילוב הומור ובשיתוף הקהל.  

כותב ראשי: ליאור כלפון.  בימאי: אודי גוטשלק, יותם קושניר. מעבד ומנהל מוסיקלי: שי פישמן. 

קחו לעצמכם שעה וחצי של אסקפיזם, עם הרמוניות קוליות שמיממיות, הומור משובח ווידאו ארט חדשני, במופע של ה"ווקה פיפל", שיתקיים במהלך החודשים אפריל ובמאי, בחמש ערים ברחבי הארץ.

לאחר סבב הופעות בינלאומי מוצלח בצרפת, שוויץ, אורוגוואי, אוסטריה, צ'כיה, בולגריה, סרביה, בלגיה ועוד, הווקה פיפל חוזרים לישראל לסיבוב הופעות לא מהעולם הזה – ונוחתים בחיפה.

החייזרים המוכשרים שנחתו בכדור הארץ לפני למעלה מעשור, מנסים לחזור אל כוכב ווקה כשעל הסיפון נוסע אנושי שכמעט ומשבש הכל. מסע השיבה הביתה של הווקה פיפל הוא חוויה מוזיקלית מעולם אחר, עם ביצועים מלהיבים לשירים מוכרים מכל הזמנים של גדולי המבצעים: אלטון ג'ון, ביונסה, סטיבי וונדר, ברונו מארס ורבים אחרים. 

המופע החדש כולל אלמנטים קומיים שטרם נראו, הפעלות ושיתוף קהל, כישרון מוסיקלי ומוסיקה מוכרת בעיבוד חדשני. המופע עבר שדרוג, נוספו לו קטעים חדשים, לצד וידיאו ארט חדשני ומרהיב – שחוברים לחגיגה מוזיקלית מלהיבה ויוצאת דופן.  

ליאור כלפון: "אחרי 12 שנים של ווקה פיפל, מרגש לעלות עם מופע חדש שלו. מדהים לגלות כיצד קהל ברחבי העולם מקבל אותו בהתלהבות – לא מובן מאליו ועל כך אני מודה." 

הווקה פיפל, המופע הישראלי המצליח בעולם, עושה שילוב של שירת אקפלה עכשווית עם אמנות הביט בוקס, קולות תופים, חצוצרות, גיטרות וכלי נגינה נוספים, היוצרים חגיגה מוזיקלית מלהיבה ויוצאת דופן וכל זאת בעזרת הפה בלבד וללא אף כלי נגינה.

הידעתם? הם הופיעו ב 42 מדינות בעולם, על 842 במות שונות, מטוקיו ועד ברודווי, השתתפו בפסטיבלים מובילים בהם פסטיבל אדינברו והופיעו בתוכניות הטלוויזיה הנצפות בעולם ביניהן התוכנית של ג'ימי פאלון בארה"ב. זוכי פרס לורטל היוקרתי לחוויה התיאטרלית של השנה בניו יורק.

אתר המופע:  www.voca-people.com  

רכישת כרטיסים: https://did.li/ZXHTY

ווקה פיפל. 11 באפריל, 20:30, אודיטוריום, שד' הנשיא 138, חיפה