דניאל מויאל, 14 וחצי, היא הזוכה בתחרות הסיפור הקצר של מכבי חיפה

דניאל מויאל, תלמידה בת 14 וחצי מקריית מוצקין, זכתה במקום הראשון בתחרות הסיפור הקצר של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" ## הפרס - זוג כרטיסים ליציע V.I.P במשחק מול הפועל חיפה

סתוונית שוורץ

אתר כדאי לדעת

דניאל מויאל (14.8) תלמידת כיתה ט' בחטיבת הביניים "רבין" בקרית מוצקין היא הזוכה בתחרות הסיפור הקצר - ״חזקים בירוק״ של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה". הפרס: זוג כרטיסים ליציע V.I.P במשחק מול הפועל חיפה שייערך לקראת סוף חודש מאי.

לפני כחצי שנה פרסם מועדון הכדורגל "מכבי חיפה" קול קורא ארצי שבמסגרתו הוזמנו ילדים ובני נוער (עד גיל 18) להשתתף בתחרות סיפורים קצרים בנושא, "חזקים ביחד"/ "חזקים בירוק", המתאר את חוויות המלחמה מנקודת מבטם של אוהדיו הצעירים של המועדון.

"המקום הראשון והשני יזכו את הזוכים בפרסים שווים", נכתב בקול קורא. "מדינת ישראל עוברת ימים מורכבים ולא פשוטים, להם השפעה גדולה עלינו כפרט, כמשפחה כקהילה. דווקא בימים קשים אלה, בצל המלחמה, מועדון הכדורגל מכבי חיפה ממשיך לפעול וליזום פעילויות בקהילה והפעם קול קורא לסיפור קצר מתוך אמונה בכוחה של המילה הכתובה לחזק, לרפא ולתעד את הסיפור שלנו".

הסיפור שכתבה דניאל מויאל עוסק בחוויות ילדות של מויאל בבית סבה ז"ל שהתגורר בקרית אליעזר (בסמוך לאצטדיון הישן) והיה אוהד שרוף של מועדון הכדורגל "מכבי חיפה", ובקשר המיוחד שנרקם ביניהם בשל הערצה משותפת לראובן עטר (כוכב הקבוצה בשנות ה-90).

דניאל: "אני שמחה ומתרגשת לדעת שסיפור אישי שלי שעוסק בקשר עם סבי ז"ל הצליח לגעת ולרגש רבים".

דניאל היא בתו של הסופר והאמן המוערך, תושב קריית מוצקין, אייל מויאל.

דניאל מויאל. צילום: רונית מויאל

במכתב הזכייה שנשלח מקבוצת הכדורגל אל דניאל נכתב:

דניאל היקרה,

אנו שמחים לבשר לך שזכית במקום הראשון בתחרות הסיפורים, "חזקים בירוק".

הסיפור שלך הוא חלק בלתי נפרד מהחוויה שלנו כעם וכאוהדים, אנו מודים לך על המאמץ והיצירתיות שהבאת בסיפוריך. כל סיפור שנשלח תרם לחיבור עמוק יותר עם המלחמה והקהל שלנו. תודה רבה על אהדתך ועל תרומתך היקרה לתחרות, על השקעת הזמן והמחשבה שהבאת לסיפורך. אנו שמחים להעניק לך זוג כרטיסים ליציע V.I.P במשחק מול הפועל חיפה שייערך לקראת סוף חודש מאי, המשחק האחרון לעונה זו.