קאזו חוגגת 30 שנה של רוק בוונדרבר

חמשת חברי הלהקה, שחרכה את במות המועדונים, יגיעו אל מועדון הוונדרבר כדי לבדוק מה הם זוכרים אחרי 30 שנות מוזיקת רוק ואלכוהול ## אורחים מיוחדים: שרון הולצמן (אבטיפוס), שלמה מזרחי (הנדריקס הישראלי), מוטי תורג'מן (פאב השלולית), שרון ממן (פאב הג'פטו) וה-DJ יניב זלוף ## חמישי, 18 באפריל. פתיחת דלתות 20:30, תחילת מופע 22:00 

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: אלבום פרטי

מתגעגעים לשנות ה-90? ואולי לשנות ה-2000? גם אתם נהגתם לשבת בפאבים ובמועדונים השונים? כן, כאלה שהיו מפוזרים בעמק האלכוהול, בעיר התחתית של חיפה, או בעיר הגדולה תל אביב? נהגתם להיפגש שם עם חברים, לקחת עוד שלוק מהבירה, ולנענע את הראש בקצב המוזיקה שמתנגנת מכיוון הבמה?

אם כן,  רוב הסיכויים שגם הייתם בהופעה של קאזו, להקת הרוק שהחלה את דרכה בחזרות בשבתות בבוקר בפאב השלולית והופיעה בכל מקום שרק אפשר- מברים ומועדונים בחיפה ובעמק האלכוהול ועד ל-לוגוס המיתולוגי, צוותא, הייניקן, תיאטרון תמונע, לבונטין 7, הבימה ואפילו פסטיבל ערד. 

אז קחו בחשבון, שלהקת קאזו מגיעה ביום חמישי השבוע, 18 באפריל, למועדון הוונדרבר בחיפה. והיא לא לבד! היא מגיעה עם אורחים מיוחדים: שרון הולצמן (אבטיפוס), שלמה מזרחי (הנדריקס הישראלי), מוטי תורג'מן (פאב השלולית) ושרון ממן (פאב הג'פטו) וה-DJ יניב זלוף. שם הארוע אופייני להומור שמאפיין את חברי הלהקה, אבל גם זורם עם המצב האמיתי - '30 שנה, לך תזכור'...

נקווה שהם יזכרו איך לנגן ולשיר את השירים, כי הקהל זוכר אותם היטב, ובמיוחד את הלהיט 'חרוזים'. קאזו החלו להופיע בפאב השלולית, שהיה מאבני היסוד של מקומות הבילוי בקריות, ולאחר שנים בשלולית, היא הפכה את פאב הג'פטו לביתה הקבוע למשך שנים רבות. 

לא מכירים את קאזו? לכלכתם! את המוסיקה של קאזו קל להסביר אם גדלתם בשנים הנכונות של עמק האלכוהול. מי שהיה מבין ומהנהן כי זו מוסיקה שמתחברים אליה מהשמיעה הראשונה.

חברי להקת קאזו הם: יוסי יזרעאל (שירה), ירון רוזנברג (תופים), עמוס שפרינגר (בס), חן ירמיצקי (קלידים) וערן אליעזר (גיטרות). 

מתוך הופעה בפאב האלי'ס. צילום: איציק גולדשטיין

יוסי יזרעאל, איך בכלל התחלתם?

יוסי: "קאזו התחילה בפאב השלולית בעמק האלכוהול המיתולוגי על ציר צומת אתא לים… הופעתי עם שירי נונסנס מלוכלכים בין השלולית לדומינו גרוס התל אביבי בחסות מוטי תורג'מן ועמירם. באחד הערבים אחרי הופעה ישבנו כמה חבר'ה נגנים מכל מיני הרכבים צפוניים כמו תרפוסה ופינות העיגול.. אהבו מה ששמעו והרמנו הרכב. השאר היסטוריה." 

פתיחת דלתות: 20:30 \\ תחילת מופע: 22:00

כרטיסים: 35 ש"ח במכירה מוקדמת. 50 ש"ח ביום המופע, בקופות.

לרכישת כרטיס לחצו כאן)))

וונדרבר, דרך חטיבת גולני 18, חיפה