בילי שוורץ, לצפייה מהבית

תיאטרון חיפה הזמין את הציבור הישראלי לצפייה אונליין, במחזמר האהוב 'בילי שוורץ' ## המחזמר, מאת אוהד חיטמן ושירלי דשא, בליווי תזמורת המהפכה, זכה ב-4 פרסי התיאטרון הישראלי בשנת 2015 ## נרשמו למעלה מ-17,000 צפיות ומאות תגובות ושיתופים של הקהל

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

בילי שוורץ. צילום: דניאל קמינסקי

במטרה לרומם את הרוח הישראלית במהלך המלחמה, שידר תיאטרון חיפה, את המחזמר האהוב, זוכה הפרסים, "בילי שוורץ". הקרנה זו היא  אחת מתוך סדרת אירועים שהתיאטרון מקיים לחיזוק ועידוד הקהל וללא עלות, ויש לקוות שלאור היענות הקהל הנלהבת יועלו לצפייה אונליין מחזות נוספים מהרפרטואר המכובד של תיאטרון חיפה.

המחזמר הישראלי האהוב, 'בילי שוורץ' מאת אוהד חיטמן ושירלי דשא, בליווי תזמורת המהפכה, זכה ב-4 פרסי התיאטרון הישראלי שנת 2015, כולל פרס "מחזמר השנה". פזמונים ומוסיקה: אוהד חיטמן.

המחזמר שודר לצפייה אונליין. לשידור נרשמו למעלה מ-17,000 צפיות ומאות תגובות ושיתופים של הקהל שבירך על שעתיים של אסקפיזם איכותי ומהנה.

לאחר הצפייה, מאות מאוהדי המחזמר המשיכו למפגש לייב עם יוצר המחזמר, אוהד חיטמן ועם כוכבות המחזמר מיקי קם וטלי אורן. חברי הפאנל השיבו לשאלות הקהל, שיתפו חוויות מאחורי הקלעים ובעיקר הרעיפו אנרגיות טובות ומחזקות על הקהל האהוב.