תאטרון הצפון: גם אחרי 25 שנה – החיים שלנו עדיין בלאפה

תאטרון הצפון: גם אחרי 25 שנה – החיים שלנו עדיין בלאפה

להקת טיפקס ותזמורת ירושלים מזרח ומערב חוזרים לבכורה מחודשת ולאלבום המיתולוגי "החיים שלך בלאפה", בתאטרון הצפון ב-6 ליולי

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: אורית פניני

בשורה לכל אוהבי המוסיקה בחיפה והסביבה שהתגעגעו לחזרת מופעי התרבות. להקת טיפקס ותזמורת ירושלים מזרח ומערב מגיעות לבכורה מחודשת בתיאטרון הצפון עם המופע "החיים שלנו בלאפה". המופע המשותף הוא לציון 25 שנה ליציאת האלבום המיתולוגי, "החיים שלך בלאפה", שהפך לקלאסיקה ישראלית.

המופע ייערך בניצוחם של מתן יונה ותום כהן (לסירוגין) ויכלול את כל הלהיטים של להקת טיפקס מכל הזמנים: "בתוך נייר עיתון", "מה עשית", "כשאני איתך אני כמו דג", "איזה עולם", "תן לי חתימה", "נשיקה לדוד", "עננה", "אם יפול גולרע", "מה הלכת ממנו", "אל תשכחי לזכור אותי", "אני אוהב אותך" ועוד הפתעות. מופע הבכורה נערך בסוף חודש פברואר במעלה אדומים, זכה להצלחה מטורפת וסחף את הקהל.   

צילום: רונן אקרמן

קובי אוז, הסולן ומקים להקת טיפקס: "אין טבעי מהחיבור שלנו עם תום כהן. הבחור המבריק הזה העמיד תזמורת מושלמת שכוללת בתוכה את כל מה שיפה בישראל, את התרבויות השונות והמגוון הרב. בעיני התזמורת היא כמו טיפקס של הנגינה הקלאסית - מחברת את הלב למקום הנכון. פגשתי את תום בעבר עוד כשהיה מנצח בתזמורת האנדלוסית אשקלון, ומאז במשך השנים ראיתי אותו מנצח על קונצרטים מופתיים, ושמעתי אותו בפינות הרדיו אצל רינו צרור מרביץ מנעד במאזינים. תום הוא חבר לדרך המוסיקלית שלי, והוא וחברי התזמורת מעשירים את המוסיקה הרב תרבותית שלנו ומטעינים אותה בצבעים נוספים. בעזרת תזמורת ירושלים מזרח מערב ניתן דגש לצבע הצפון אפריקני ביצירתנו."

תום כהן מודה שהוא מעריץ של הלהקה עוד מנעוריו: "אני גדלתי על טיפקס והיו לי את כל האלבומים שלהם, כשעוד בקסטה היה סליל. טיפקס הם מחלוצי ה״מזרח מערב״ עוד הרבה לפני שאני חלמתי להיות מוסיקאי מקצועי. בשבילי, להופיע עם טיפקס זה ציון דרך בחיים בכלל ובקריירה המוסיקלית בפרט. וחוץ מזה, כל כך כיף להיות עם קובי אוז על הבמה".


* המופע ייערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

תיאטרון הצפון. 6 ביולי. בשעה 20.30. כרטיסים: 1-700-508-408

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.