שירי "זהו זה! 2020" - מעכשיו גם בפלטפורמות הדיגיטליות

שירי "זהו זה! 2020" - מעכשיו גם בפלטפורמות הדיגיטליות


יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת

חבורת זהו זה 2020. צילום: מיכה לובטון

חברת NMC תפיץ החל מהיום את כל השירים שבוצעו בתוכנית "זהו זה! 2020" בפלטפורמות הדיגיטליות, ובהן ספוטיפיי, אפל מיוזיק, ויו טיוב מיוזיק. את השירים מבצעים כוכבי התוכנית שלמה בר אבא, גידי גוב, דב גליקמן, מוני מושונוב ואבי קושניר, והיא משודרת מדי יום חמישי בשעה 21:15 ב-כאן 11.

במהלך השבועות הבאים יתווספו גם השירים שיוקלטו עבור התוכניות הבאות, ובראש השנה צפויה חברתNMC  להוציא מארז חגיגי ובו מיטב שירי התוכנית.

התוכנית "זהו זה 2020", מהתוכניות האהובות והפופולאריות בתולדות הטלוויזיה הישראלית, שבה השנה ללוח השידורים של כאן 11 בעקבות מגפת הקורונה עם כוכביה הוותיקים. במהדורה המחודשת מציגה חבורת "זהו זה" מערכונים סאטיריים ברוח התקופה, כשלקראת סופה של התוכנית הם מבצעים שיר ישן באריזה מחודשת. את התוכנית מפיקים אולפני הרצליה.

בין השירים שהיו עד כה בתוכנית ושאותם ניתן יהיה למצוא החל מהיום: "ילדותי השנייה", "שמש שמש", "שיר לשירה", "צל עץ תמר", "היא תבוא", מילה טובה", "שיר נבואי קוסמי עליז", "מיליונים" ו"צריך להזיע" שבוצע יחד עם שלמה גרוניך.

גידי גוב, מחברי "זהו זה", אמר כי " בתחילת ימי הקורונה כינסו מחדש את חברי זהו זה. במסגרת התוכנית, בעבודה על השירים, הפכנו ללהקה. הופתענו לגלות באיזו אהבה התקבלו השירים. יצא משהו מקסים ואנחנו שמחים שעכשיו כל השירים זמינים".

להאזנה לשירי "זהו זה בכל הפלטפורמות:

 https://fanlink.to/ZehuZe2020




הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.