קולנוע של 1000 כוכבים

מובילנד קניון עזריאלי חיפה: קולנוע של 1000 כוכבים

למעלה מ-100 איש הגיעו במוצ"ש להקרנת סרט בקולנוע הפתוח שהשיקו קניון עזריאלי חיפה ומובילנד

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

יורם מארק-רייך עם הדס בן ארצי. צילום: אתר כדאי לדעת

אחרי חצי שנה שלא הוקרנו סרטים בבתי הקולנוע ברחבי הארץ, נפתח במוצ"ש קולנוע מובילנד באוויר הפתוח, תחת כיפת השמיים. הרבה כוכבים נראו בערב הזה, כי די היה להרים מבט לעבר השמיים, והם נצצו, מי פחות ומי יותר.

היינו בין הראשונים להגיע. שומר החניון דייק בהסבריו, וכאשר הבחנתי בדמותו המוכרת של לירן חולצה אפורה, שלא מפספס שום ארוע, בקומת החנייה של קפה ביגה בקניון עזריאלי חיפה, ידעתי שאכן הגענו למקום הנכון. במתחם מגודר המתינו עשרות רבות של כיסאות, מסודרים ומאורגנים בסדר מופתי של קפסולות. יותר ממאה איש זכו להיות בין אלו שצפו בסרט הראשון שהוקרן, בטרום בכורה – "אפליקציה סוף". את ההזמנה ביצענו מבעוד מועד באמצעות אפליקציה, והכרטיסים הגיעו אליו אל הנייד.

מימין: רחלי בן גלים, דינה רפאל, יורם מארק-רייך. צילום: שרה איקו

עופר שביט מנכ"ל עזריאלי חיפה, נראה מחויך ומאושר מבעד למסיכה שעטתה את פניו: "ההתרגשות אדירה, לראות אנשים חוזרים לבלות אחרי חצי שנה שלא צפו בסרטים, זה ממלא את הלב!"

בין המוזמנים שנהנו מחבילת כיבוד שחיכתה להם סגורה שמית בשקיות אטומות, על פי כללי התו הסגול, נצפו אנשי תקשורת רבים, ביניהם: רחלי בן גלים, שהגיעה יחד עם החבר הטוב ניקולאי קדוש, אלירן טל דובר עיריית חיפה שהגיע יחד עם ילדיו, יורם מארק רייך, דינה רפאל, הדס בן ארצי, לימור גרובר, האינסטגרמרית מורן הרוש ובעלה גילי, שרה איקו, נגה כרמי, אבנר קורין ועוד. עוד נצפו: אביטל ויעקב מגן, יוסי סרור ועוד.

על הארגון המתוקתק והפרסום: מנהלת השיווק של הקניון תמי מור יוסף, ועל היח"צ: משרדה של אורית שחם-וואלך.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.