האנטר פודס: חטיפים מ-100% ירקות אמיתיים

חטיפי אפונה, סלק, במיה, שעועית ירוקה, בטטה מיקס ירקות ועוד ## חברת א.ג.ת.ד משווקת בישראל את Hunter Foods, חטיף הגורמה מאיחוד האמירויות ## בריא, טבעי, לא מהונדס וללא מונוסודיום גלוטמט

יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת

צילום: יח"צ א.ג.ת.ד 

חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים, מציגה לקהל הישראלי את חטיף הגורמה - Hunter Foods מאיחוד האמירויות – אותו כבר ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות. 

לאחר שהחלה לשווק את החטיפים מבוססי תפוח האדמה בטעמי כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד – א.ג.ת.ד משיקה את סדרת הירקות המבוססת על 100% ירקות אמיתיים אפויים בטעמי אפונה, במיה, בטטה, סלק, שעועית ירוקה, מיקס ירקות ועוד. 

האנטר פודס מציעה מבחר חטיפי גורמה חדשניים, טובים יותר עבור הצרכנים מבחינה תזונתית ובעיקר איכותיים יותר. קולקציה משובחת של מוצרים ייחודיים ובריאים שנבחרו ביד בהשראת מסעותיהם של בעלי החברה ברחבי העולם. 

חטיפי Hunter Foods מיוצרים בעבודת יד, ואת הארומה המובהקת של כל טעם וטעם בלתי ניתן לפספס, מרגע פתיחת האריזה ועד לביס המושלם והמשובח שמפנק את כל החושים גם יחד. כל החטיפים ומזונות העל של החברה הם 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול.