יקבי כרמל: קוקטיילים חדשים בסדרת BUZZ

יקבי כרמל מביאים את הקוקטיילים שכולם אוהבים אליכם הביתה: יינות חדשים בסדרת BUZZ SPARKLING ## שני היינות המרעננים הם בהשראת הקוקטיילים הפופולאריים: BUZZ פינה-קולדה ו- BUZZ קוסמופוליטן

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילומים: איל קרן

יקבי כרמל מרחיבים את סדרת היינות הפופולרית BUZZ  עם השקת שני יינות חדשים ומרעננים בהשראת הקוקטיילים האהובים: BUZZ פינה קולדה ו- BUZZ קוסמופוליטן.

טרנד הקוקטיילים המוכנים לצריכה ביתית תופס תאוצה בשנים האחרונות. יקבי כרמל, המובילים בתחום היינות המבעבעים בישראל, זיהו את המגמה ופיתחו את סדרת BUZZ קוקטיילים כתשובה ייחודית למגמה, וזאת בשל היכולת לספק לצרכנים את האפשרות ליהנות מקוקטייל טעים ומרענן, בקלות וללא מאמץ. 

שני היינות החדשים בסדרה משלבים את הטעמים האהובים של הקוקטיילים הקלאסיים ונגישים. היינות מתאימים בצורה מושלמת למגוון אירועים חברתיים, מפגשים עם חברים, בילויים ואפילו כאפריטיף קליל. הם מוצעים במחיר אטרקטיבי, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור מי שמחפשים יין מבעבע איכותי וטעים במחיר נגיש. 

BUZZ פינה קולדה

הקוקטייל הלאומי של פורטו ריקו סביבו נרקחו לא מעט אגדות וסיפורים. נולד בספינת פיראטיים והגיע עד לברים של פורטוריקו שם הפך לקוקטייל הלאומי ונותר אהוב מזה למעלה מ 200 שנה. טעמו אקזוטי, ניחוח טרופי ומראה חלבי. מבוסס על רום, חלב קוקוס ומיץ אננס. BUZZ פינה קולדה מבוסס על יין מוסקטו, עם בעבוע קל וארומות המאפיינות את הקוקטייל המוכר.  

BUZZ קוסמופוליטן

קוקטייל קוסמופוליטן (או בקיצור "קוסמו") נולד לראשונה בשנות ה- 70 במיאמי, פלורידה. הוא מורכב מוודקה, קוואנטרו, סאוור וחמוציות. המשקה זכה לפופולאריות לא מעט בזכות הסדרה 'סקס והעיר הגדולה' בסוף שנות ה-90. מאז, הוא נחשב לאחד המשקאות האהובים ביותר בארץ, כמו גם בעולם. BUZZ קוסמופוליטן מבוסס על יין מוסקטו רוזה עם בעבוע קל וארומות המאפיינות את הקוקטיל הידוע. 

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪.

להשיג ברשתות השיווק.     

כדאי לדעת / סדרת Sparkling Buzz  

סדרה קלילה, ארומטית במיוחד ומתאימה לכל רגע של שמחה, עם אחוז אלכוהול נמוך באופן טבעי (5.5% - 7%), בעבוע קל ומתיקות עדינה, המקנים חווית שתייה נעימה קלילה ובלתי מחייבת. סדרת Sparkling Buzz מתאימה למגוון רחב של אפשרויות צריכה: כאפרטיף, כיין קינוח וכליווי לארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות. את מוצרי Sparkling Buzz מומלץ לצרוך כשהם צוננים מאוד, בטמפרטורה של 4 מעלות.   

כדאי לדעת /  יקבי כרמל 

היקב המוביל בישראל, 140 שנות פעילות, מבלי לפספס ולו בציר אחד במשך כל השנים. 'יקבי כרמל' מטפחים כרמים במיטב אזורי היין בישראל יחד עם 108 משפחות כורמים, כשעיקר פעילותם נעשית מתוך היקב המרכזי וההיסטורי בזיכרון יעקב.