נקניקיות, מיץ תפוזים וגזר, סלט ממרח לימון

קיבלתי שלושה מוצרים חדשים לטעימה, אז מה אהבתי ומה אהבתי פחות? ## חבילה של נקניקיות פרגיות של יחיעם מבשר עוף צעיר ## בקבוק מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי של חברת פרימור ## סלט ממרח לימון באיכות פרימיום של חברת 'משני'

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: יעל האן

תמיד נחמד לטעום מוצרים חדשים, וכאשר השליח הודיע לי בטלפון שהוא הקדים, הייתי בעיר אחרת, אבל התקשרתי לשכנים וביקשתי מהם לקבל את המוצרים ולשמור לי אותם במקרר עד שאחזור.

וכך היה.

כשחזרתי הביתה, המתינה לי אצל השכנים חבילה של נקניקיות פרגיות של יחיעם מבשר עוף צעיר (פרגית), ללא גלוטן וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט. השארתי אותן צוננות בקירור, לא במקפיא, וכעבר כמה ימים טעמתי. טעמן ומרקמן של הנקניקיות החדשות מעודן וטעים. אני מניח שילדים יאהבו מאוד. הנקניקיות משווקות באריזת 400 גרם, ומחירן כ-14 ש"ח.

צילום: Sell360pro.jpg 

עוד חיכה לי שם בקבוק מיץ תפוזים וגזר 100% סחוט וטבעי של חברת פרימור, ללא חומרים משמרים. המיץ משווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל ובבקבוק משפחתי של 1 ליטר. 

תפוזים וגזר הוא שילוב מנצח, ולא פעם אנו מזמינים מיץ משולב שכזה בבתי קפה במקום קינוח. למה במקום קינוח? כי יש בו מספיק סוכר, והוא נוזלי וצונן. המיצים בעלי ערכים תזונתיים וסגולות בריאותיות של  גזר טבעי ותפוזים. 

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7.20 – 9.60 ₪ לבקבוק אישי 400 מ"ל, וכ-14.90 – 17.40 ₪ לבקבוק 1 ליטר. 

עיצוב: רוני ברוקס

המוצר השלישי והאחרון שקיבלתי היה סלט חדשני באיכות פרימיום של חברת 'משני': ממרח לימון. 

סלט ממרח הלימון מיוצר מלימונים טריים ועל פי מתכון בלעדי של חברת משני. הממרח מתאים לשימוש בתבשילי דגים, בשר ועוף ובמיוחד לסנדוויץ' טוניסאי וכריכים. אני חייב להודות שבתור אשכנזי חלשלוש (שנשוי למרוקאית), אני מתקשה להסתגל לטעמים חריפים, והסלט הזה ממש לא היה לטעמי. בעוד יומיים תחזור אשתי מחו"ל, ויש סיכוי סביר שהיא תעוף עליו. היא מתה על לימונים ואוהבת חריף.  

ממרח הלימון משווק באריזת 300 גרם וניתן להשיגו בסניפי רשת משני וברשתות המזון.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14.90 ₪ לאריזת 300 גרם.