Giacobazzi: מהדורה מיוחדת לחודש דצמבר

ג'אקובזי למברוסקו לבן במהדורה מיוחדת מוצע במחיר מומלץ לצרכן של 30 ש"ח ## ניתן לרכוש בחנויות וברשתות השיווק ולהזמין באתרי האונליין של רשות השיווק המובילות וחנויות היין הנבחרות

יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת

צילום: אייל קרן

ערב השנה האזרחית החדשה לשנת 2024 הוא הזדמנות מצוינת לערב של הפוגה מהחדשות, מהמציאות המורכבת ומהאתגרים שבחוץ. ערב המאפשר להנות עם חברים, משפחה ואנשים קרובים.   

לרגל המאורע משיק מותג Giacobazzi מהדורה מיוחדת של למברוסקו מבעבע לבן חצי יבש, בבקבוק 750 מ"ל ובעיצוב מיוחד ויוקרתי לשנה האזרחית החדשה. ג'אקובזי מבעבע לבן חצי יבש, יין בעל ניחוחות עשירים של פרחים ופירות, במתיקות מעודנת. יין קליל המתאים לשתייה כאפרטיף ויכול גם ללוות ארוחות שלמות שמשולבים בהם פירות ים, גבינות קשות ורכות. אלכוהול: 9.5%. יש לאחסן במקום קריר ולהגיש קר. 

יינות Giacobazzi הינם יינות מבעבעים בסגנון למברוסקו המיוצרים באיטליה בשיטת שארמט (Charmat) מענבי למברוסקו ומונטה-ריקו. היקב ממוקם במודנה שבחבל אמיליה באיטליה, אזור הנחשב ללב הלמברוסקו האיטלקי המקורי. למשפחת Giacobazzi רקורד של דורות המתמחים בטיפול בכרמים והפקת יינות ובחלוף הזמן הפך השם Giacobazzi לשם נרדף ללמברוסקו. יינות הסדרה מתאימים למגוון רחב של אפשרויות צריכה: כאפריטיף או בליווי ארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות. 

עוד בסדרת היינות של Giacobazzi: למברוסקו אדום חצי יבש  ולמברוסקו רוזה חצי יבש. ­­­­­­ 

כדאי לדעת / יקב Giacobazzi  

היקב המשלב מסורת וחדשנות מאז 1958, נמצא בלב חבל אמיליה רומניה שבצפון איטליה. היקב מתמחה מעל 50 שנה בייצור יינות תוססים - למברוסקו מזנים שונים, וכן מוסקטו ופרוסקו המגיעים מאזורים אחרים באיטליה. היקב מייצא את תוצרתו לכל רחבי העולם מאז שנות ה-70. בעלי היקב מאמינים שיין הוא הביטוי האולטימטיבי של האזור שבו הוא גדל ושל האנשים שגרים בו, ולכן מתייחסים בכבוד רב למסורת, יחד עם הקפדה על איכות וחדשנות. עבור יקב Giacobazzi יין הוא אמנות.