חדש לקיץ: ביסלי חריף, ואפרופו בטעם ביסלי ברביקיו

חברת אוסם מאתגרת אותנו בקיץ זה עם מוצרים חדשים, שעושים מעניין בפה ## אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו (תוך שילוב הצורה, המרקם והטעם) ## ביסלי עם דרגת החריפות המועדפת עליכם: ביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

בקיץ מותר להתפרע. נכון? אז שימו לב למוצרים החדשים של חברת אוסם, שמעניקה פרשנות חדשה לחטיפים הפופולאריים - ביסלי ואפרופו.

צילומים: סטודיו אוסם
קבלו את אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו – שילוב מנצח בין צורת השפיץ האהובה,המרקם הפריך והטעם האהובים של אפרופו לבין תבלין ביסלי ברביקיו האייקוני והעוצמתי. מדובר בפעם השנייה שבה טעמי הביסלי האהובים מגיעים לחטיף האפרופו ויוצרים חווית אכילה עוצמתית ומרגשת.ביסלי ברביקיו הוא אחד הטעמים האהובים על מדפי החטיפים בישראל ואחד הפופולריים בסדרת מוצרי ביסלי. 

מתיחת המותג ביסלי גם כתיבול על חטיפים אחרים זכה לתגובות נלהבות. עד כה השיקה אסם בהצלחה רבה מהדורות חטיפים נוספות בטעמי ביסלי כמו בייגלה שטוחים בטעם ביסלי גריל ובצל ואפרופו בטעם ביסלי בצל.

המהדורה החדשה מספקת נשנוש עבור צרכני אפרופו וצרכני ביסלי כאחד. מוצר שניתן לצרוך אותו גם עם מטבלים.

כדאי להזדרז, כי מדובר במהדורה מוגבלת לקיץ, 

תכולה: 50 גרם. 

כשרות: בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות, פרווה.

טווח מחירים ארצי: 1.90 ₪ עד 6.90 ₪ / 50.00 גרם.

ביסלי משיקה שני מוצרים חריפים בטעמים מעניינים וחדשניים שבו כל אחד יוכל למצוא את דרגת החריפות שהוא מעדיףביסלי חלפיניו פיקנטי וביסלי שאטה לימון. האחד חריף מאוד, השני פיקנטי-חרפרף. 

הם מגיעים בצורת צינורות שיוצרת מרקם קראנצ'י במיוחד. לכל טעם עוצמת חריפות משתנה שמסומנת בלהבות על גבי האריזה כאשר טעם החלפיניו הוא פיקנטי (להבה אחת) ואילו שאטה לימון הוא חריף (3 להבות). האריזות עוצבו באופן צבעוני ומטאלי. 

בשנים האחרונות, טרנד החריפות צובר תאוצה והצרכן הישראלי ובייחוד בני נוער מחפשים מוצרים חריפים, חדשים ומרגשים. לכן ביסלי החליטו להתחבר לטרנד ולהשיק הקיץ מהדורת ביסלי בשתי דרגות חריפות.

משקל אריזה: 60 גרם.

כשרות: פרווה – בהשגחת בד"צ - העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית שדרות.

ניתן להשיג: בכלל רשתות השיווק במדפי החטיפים.