פסטרמה בקר לסיפתח, עוגות בוקר לקינוח

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש: 'פסטרמה בקר בסגנון רומני' ## חברת 'אחוה', שאני מת על מוצרי הטחינה והחלוה שלה, משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית, שכוללת 3 מוצרים: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: Sell360pro.  

כמה וכמה פעמים במהלך חיי ניסיתי להפוך לצמחוני, ולא הצליח לי. בשנים בהן התגוררתי בלונדון חייתי עם בת זוג טבעונית, ונאלצתי לבגוד בה מדי פעם בדוכני מזון מהיר ברחוב, ואז לשטוף את הפנים ולצחצח שיניים, על מנת שלא תתפוס אותי על חם. סיפור אמיתי.

בקיצור, קשה לי לוותר על בשר. לאחרונה התבשרתי כי יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, משיקה מעדן בשר חדש: 'פסטרמה בקר בסגנון רומני'. הפסטרמה החדשה עשויה מנתחי כתף בקר מעוצבים ומעושנים, בציפוי פלפל שחור גרוס. היא מכילה 16% חלבון ל-100 גרם והיא דלה בשומן, 3% בלבד. מחיר: בערך 30 ש"ח לאריזת 250 גרם.

ניסיתי, אהבתי, ואני אפילו מרגיש פחות רגשי אשם, בזכות השומן המופחת.

הפסטרמה החדשה מצטרפת לסדרת הפסטרמות המצליחה של מעדני יחיעם, בהם 'פסטרמה של פעם', 'פסטרמה ברביקיו על האש', 'פסטרמה הודו מעושנת' ועוד, שכולן עם 100% רכיבים טבעיים. כל הנקניקים הם ללא גלוטן, ומשווקים באריזות נוחות של 250 גרם.

צילום: יעל האן

ונעבור למתוקים. חברת 'אחוה', שאני מת על מוצרי הטחינה והחלוה שלה, מייצרת גם דברי מאפה, וכעת היא משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית, שכוללת 3 מוצרים: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון. 

אני צורך מאפים מתוקים פעמיים ביום. פעם ראשונה על הבוקר עם הקפה. פעם שנייה בערב, בתום הארוחה. קינוח שכזה.

העוגות האישיות עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. הן משווקות באריזה אישית של 120 גרם, שגם שומרת על הטריות. מחיר: כ-3.00 ש"ח לאריזת 120 גרם.

ואגב - ברוח הימי האלה: בעקבות המלחמה נרשמת צריכה מוגברת של מערכת הביטחון, השלטון המוניציפלי וחברות ההסעדה לעוגות שמרים אישיות ולעוגות בחושות, מאות אלפי יחידות סופקו בחודש אוקטובר על ידי 'אחוה'.