אחוה: ממרח חדש בסדרת ממרחי הטחינה המתוקים

סדרת הממרחים המתוקים של אחוה כוללת ממרח חלוה, ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר ## כולם מבוססי טחינה גולמית ## לסדרה מצטרף ממרח חלוה ללא תוספת סוכר ## מקור טוב לסיבים ולברזל 

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: יעל האן

אני מת על טחינה. בכל הצורות. למה? כי זה גם טעים וגם בריא. ולשמחתי, היא מהווה חומר גלם שמשמש מאכלים רבים. ממנות ראשונות, דרך עיקריות וכלה בקינוחים. וכמובן - גם בנשנושים. בתור סוקר מסעדות, שיוצא לי לאכול הרבה בחוץ - מנה שכוללת טחינה היא תמיד אופציה טובה בשבילי מתוך התפריט.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה לרגל פסח ממרח חדש בסדרת הממרחים המתוקים, מבוססי טחינה גולמית: ממרח חלוה ללא תוספת סוכר. הממרח החדש מכיל 100% חלוה וסוכרים רב כוהליים, בטעם עשיר ונפלא של חלוה מתוקה ומתאים לשימוש כממרח מתוק לכריכים, עוגות ועוגיות. 

סדרת ממרחי הטחינה המתוקים של אחוה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר וממרח חלוה. הממרחים בכשרות מהדרין והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. 

חלק מממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, חלק לברזל והם לא מכילים חומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד. 

ממרחי השוקולד למיניהם מכילים לא פעם כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים. לעומתם, הממרח של אחוה מכיל 51% טחינה משומשום מלא, ערכים גבוהים של סידן (460 מ"ג ב-100 גרם), כמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם). מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים. 

כל הממרחים כשרים לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף.  

מחיר: 12-14 ₪ לאריזת 400 גרם.  

להשיג ברשתות השיווק.