סנו: מתז ג'ל אורנים

חדש מסנו: מתז קצף לניקוי כללי, עם שמן אורנים טבעי ## קל לשימוש, ומיועד להסרת שומנים ולכלוך, ניקוי כלים סניטריים, פורמייקה, זכוכית ועוד...

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: ירון ויינברג

אצלנו בבית יש חלוקת תפקידים קבועה, שמתקיימת בהצלחה רבה כל השנים. אני אחראי על הכביסה, שטיפת הכלים וריקון פח האשפה. אשתי - על כל היתר. 

אה, רגע! לפני שתחשדו ש"כל היתר" זה הרבה יותר מהחלק שלי בעבודות הבית, אז חשוב לי לציין שאני גם אחראי על העבודות שמחוץ לבית, כלומר - כל מה שקשור לחצר, לגינה, להשקיה, לניכוש העשבים ועוד ועוד. לא סתם כואב לי הגב!

ועכשיו, אל העניין שלכבודו התכנסנו כאן. הודעתי לאשתי שהשליח הביא מתז קצף לניקוי כללי, עם שמן אורנים טבעי. לי זה לא אומר כלום, אבל את האישה זה שימח מאוד! ואם היא מבסוטה - גם אני מבסוט, וסומך עליה ועל סנו, שהבית יהיה מצוחצח ויריח טוב.

אז אם אתם סקרנים, הרי שמתז הקצף הזה לניקוי כללי מגיע עם שמן אורנים טבעי, ולדברי אשתי הוא נוח וקל לשימוש, ומיועד להסרת שומנים ולכלוך, ניקוי כלים סניטריים, פורמייקה, זכוכית ועוד.

מתז הקצף מנקה בקלות ובמהירות ומתאים לרוב סוגי המשטחים, מצטיין בפירוק והסרת שומנים, בעזרת מספר פעולות פשוטות: התזת הקצף, ניגוב החומר ע"י מטלית לחה או ספוג עד להסרת הלכלוך או הכתם. מתקבל ניקיון יסודי ומושלם.

  • אריזת 1 ליטר.

  • מחיר: 16.90 שקלים (לפי אתר זאפ).