משחקי יצירה: ערכות יצירה ומשחקים חדשים לחגי תשרי

חברת משחקי יצירה משיקה מגוון ערכות יצירה ומשחקים חדשים לקראת חגי תשרי ## לקראת תקופת החגים (ראש השנה יום כיפור וסוכות) יש עלייה של כ-50% בביקושים לערכות יצירה

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

סדרת עט מדפסת תלת מימד של משחקי יצירה. 149 שח. צילום: יחצ

ההשתעבדות של ילדים וגם של מבוגרים למסכים, עברה מזמן כל גבול. אם פעם עוד נהגנו להגביל את שעות המסך של הילדים, הרי שעם הזמן נכנענו ללחצים, ובואו נודה שגם עבורנו, ההורים, זהו פיתרון קל, שמאפשר לנו להעסיק אותם.

אבל, אפשר גם אחרת. ומשחקי הקופסה, שהפופולאריות שהם נוסקת לאחרונה מעלה מעלה - מוכיחים זאת. ועכשיו, לקראת החגים הבאים עלינו לטובה, גם חברת משחקי יצירה משיקה מגוון ערכות יצירה ומשחקים חדשים.

אורי לנדא, מנכ"ל אתר אמיגו: "רוב ההורים והמשפחות מחפשים ערכות יצירה שבני המשפחה יוכלו להכין ביחד בימי החג. המתנות המבוקשות ביותר לראש השנה הם משחקים שמשלבים יצירה ודמיון יחד עם מחיר אטרקטיבי. הקטגוריה באתר שנכנסים אליה הכי הרבה בשבועות שקודמים לחגים היא קטגוריית ערכות היצירה ומשחקי הקופסא והחשיבה, כך ניתן לרכוש מתנות לילדים מבעוד מועד (עם משלוח עד הבית), כדי להעביר את הזמן שאחרי ארוחת החג, שעות הצום המרובות ביום כיפור או את שעות הבילוי בסוכה במשחקי יצירה ופנאי בפעילות שמתאימה לכל המשפחה. 

השנה, אומר לנדא, אני רואה כי הביקוש למתנות החג התחיל הרבה יותר מוקדם מהרגיל. נערכנו מבעוד מועד עם מלאי ענק של משחקי יצירה, פאזלים, ואנו מציעים אפשרות של קבלת המוצרים עוד באותו היום!

בימים אלו מרחיב האתר את אזורי החלוקה שלו ומציע משלוחים מהיום להיום עד הקריות, חיפה והצפון. עוד מוסיף לנדא כי לקראת חגי תשרי ובמיוחד לפני יום כיפור ישנה עליה גבוהה בביקוש לפאזלים ולקטגוריית הגלגלים (בעיקר קורקינטים וגלגיליות). "לקראת החגים דאגנו באתר שיהיה מבחר גדול של קורקינטים, רולרבליידס וסקייטבורדים בטיחותיים לילדים, ובמקביל הרחבנו את הקטגוריה החדשה של פאזלים למבוגרים". 

חורטים ומלים דינוזאורים. משחקי יצירה. 79.90 ש"ח. צילום: יחצ

חדש לראש השנה ממשחקי יצירה קרייזי שיק

סטודיו לעיצוב ציפורניים קרייזי שיק 3 ב-1 

3 מכשירים מקצועיים לטיפוח הציפורניים! / משייפים, מבריקים, מורחים לק בצבעים אופנתיים ומקשטים בפויל או בהדפסות! / מייבשים את הציפורניים במכשיר אוטומטי למראה אופנתי והורס! / מכשיר ליטוש אוטומטי בעל 5 ראשים! / מכונה להדפסת עיצובים על הציפורניים! / מייבש לק אוטומטי, איכותי ומהיר! / 4 גלילי פויל / לק בצבעי פסטל / לק כיסוי / לק קונפטי / דבק מיוחד לפויל מוצע במחיר של כ-139 שח.

חדש ממשחקי יצירה – אוצרות במטבעות 

ארכיאולוגיים צעירים - חופרים, מוצאים את המטבעות העתיקים ומעצבים שרשרות ותליונים מדליקים. מוצע במחיר של כ-49 שח.

עיצובים חדשים לערכות התפירה הייחודיות "בית האופנה" של משחקי יצירה 

ערכת אופנה לילדים ולנוער הכוללת מכונת תפירה אמיתית בעלת דוושה רגלית! הילדים שלנו כבר מזמן מבינים, אפילו יותר מאתנו, באופנה. מדובר במשחק המאפשר למעצבות ולמעצבי האופנה הצעירים ליצור בגדי עילית בשלל סגנונות ובדים. 

הערכות כוללות מכונת תפירה, בדים ואביזרים לעיצוב הבגדים, בובות מודל ועוד.

  • מעצבים LOVE – מעצבים אופנת עילית – בנוסף, הערכה כוללת בדים ואביזרים לעיצוב תיק ג'ינס אופנתי.
  • מעצבים שמלות קטיפה – הסטודיו המאובזר והמלא לעיצוב שמלות ערב יוקרתיות בשילוב חרוזי פנינה יפיפיים.

 מוצעות במחיר של כ-199 שח.

עט מדפסת תלת מימד 3d 

הופכים דימיון למציאות. מציירים בתלת ממד דרקון / מטוס / מכונית מפלסטיק אמיתי. העט מופעל על ידי כבל USB או סוללות. מגיע בצבעים: כחול, ירוק, לבן, אדום, צהוב ושחור סה”כ 8 סלילים (חלק כפולים) וכל סליל 2 מטרים.  מוצע במחיר של כ-149 שח.

ג'ונגל אמבטיה בכייף 

מוצר שיוציא את היצירתיות החוצה! צובעים ומקשטים חיות חמודות בצבעים ובצורות, שוטפים במים באמבטיה שבערכה ומתחילים מחדש כמה פעמים שתרצו. הערכה כוללת חיות ג'ונגל העשוים מחומר שאפשר לשטוף כדי לצבוע מחדש שוב ושוב. מוצע במחיר של 99 ₪.

ספר המנדלות – לנשיאה 

מגוון מזוודות נשיאה הכוללות מזוודה הכוללת 100 דפי צביעה ו-18 עפרונות צבעוניים.

לגילאי 6 ומעלה. מוצעות במחיר של כ-49.90 שח.

בונים טירה קסומה או בקתה 

לאדריכלים הצעירים J יוצקים בטון מיוחד, ובונים על פי ההוראות. בסדרה 2 ערכות: בונים טירה, ובונים בקתה. 

  • בונים טירה – יוצקים את חומות הטירה, מרכיבים, בונים צריחים וצובעים. מפסלים ומקשטים בדגלים וסמלים, ויוצרים טירה מושלמת וקסומה. מוצעת במחיר של כ-79 ₪.

  • בונים בקתה – מרכיבים מבנה עץ ומצפים אותו בבטון מיוחד. צובעים, מפסלים ומעצבים בבצק צבעוני ויוצרים גם חצר ירוקה. מוצע במחיר כ-69 שח.

גומיות בכל צבעי הקשת 

מעצבים ויוצרים באמצעות מגוון ענק של גומיות צבעוניות, תכשיטים ואבזרי אופנה. מוסיפים חרוזים צבעוניים, חרוזי אותיות ותליונים ליצירת אביזרים מותאמים אישית לסטייל. מוצע במחיר של כ 69.90 שח.

ג'ל הקסם - חיות ים של משחקי יצירה 

יוצרים דמויות ג'ל צבעוניות שצפות במים! מוסיפים את האבקה למים, טובלים את התבנית במים, מוציאים, ממלאים בג'ל, מכניסים חזרה למים- וקיבלנו חיות ים מג'ל! אפשר לעצב את החיות בצבע אחד, או במספר צבעים- כמות הג'ל מספיקה ליצירת יותר מ50 דמויות שונות. פעילות מהנה לילדים בבית או בחצר לימים החמים. מחיר: 69.90 ₪.

פיקסל ארט אורות

מעצבים תמונה שמתעוררת לחיים באמצעות אורות ! עוקבים אחר התרשים הגרפי, נועצים את היתדות הצבעוניות, לוחצים על הכפתור...ואז האור נדלק והתמונה מתעוררת לחיים! הערכה כוללת 288 יתדות, 12 דגמים שונים. מוצעת במחיר של כ-69.90 ₪.

דינוזאורים / חד קרן חורטים ומגלים 

ערכה ייחודית המתאימה לשימוש ילדים באמצעותה חורטים ומעצבים לבד מחזיקי מפתחות ואביזרי קישוט רבים. הערכה כוללת’מכשיר חריטה במיוחד לעיצוב  - באמצעותו ניתן לכתוב, לצייר ולעצב מחזיקי מפתחות, אביזרי אופנה לקישוט תיקים ועוד. משתמשים במכשיר החריטה, חורטים על תליוני פלסטיק עיצובי חד קרן ועוד, מוסיפים מדבקות מיוחדות וגדילים צבעונים לקישוט. מוצע במחיר של כ-79.90 שח.

* לרכישה בחנויות הצעצועים, בחנויות המשחקים המובחרות אתרי סחר ואמיגו.
*  לינק לאתר אמיגו: www.amigo.co.il