שילב: נפתח סניף הדגל של הצפון בחוצות המפרץ

שילב: נפתח סניף הדגל של הצפון בחוצות המפרץ - בהמשך להשקה


שילב פתחה את חנות הדגל הצפונית של המותג בקניון חוצות המפרץ, בו מוצג לראשונה שילוב בין הקולקציה החדשה של המותג לפרטי עודפים ## נציגי התקשורת הצפונית הוזמנו להשקת החנות ולמפגש עם מנכ"ל הרשת


אתר כדאי לדעת


השקת סניף הדגל של שילב בצפון  - חוצות המפרץ. צילום: דורי אהרון

שילב, רשת החנויות לתינוקות הגדולה בישראל, פתחה את סניף הדגל של המותג, באזור הצפון – סניף חוצות המפרץ, בהשקעה של כ-5 מיליון ₪. החנות החדשה המשתרעת על שטח של כ- 1,000 מ"ר היא החנות הגדולה ביותר של הרשת, בה מציגה שילב לראשונה, שילוב בין הקולקציות החדשות של המותג במגוון התחומים: חדרים, עגלות, אופנה, טקסטיל ועוד, למחלקת עודפים, מגוון פריטים מעונות קודמות במחירים מוזלים.


רוני דוהן, מנכ"ל שילב, עם דני שחם, סמנכ"ל מכירות ורשת חנויות. צילום: דורי אהרון


שילב מלווה את חווית ההורות החל מתהליך ההריון ובכל שלב לאחר בואו של התינוק לאוויר העולם. כרשת המובילה בתחום, שילב המציגה את החדשנות בעולם התינוקות, מחפשת אחר הערך המוסף עבור ההורים, כאשר איכות, מקצועיות ומחיר הוגן הם מאבני היסוד.


 העיתונאי יורם מארק-רייך עם שרי ישראלי, מנהלת משרד היח"צ שמלווה את שילב


שילב חרטה על דיגלה להציג עולם ילדים ותינוקות שלם איכותי, מקצועי ומתקדם, במטרה להעניק לדור ההמשך את נתוני הפתיחה הטובים ביותר. אבני יסוד אלו באים לידי ביטוי במותגים הבלעדיים לשילב במגוון התחומים המוצגים ברשת. רק בשנה האחרונה נכנסו לתחום העגלות, שלוש עגלות פרימיום חדשות הנחשבות לאיכותיות, האופנתיות והנוחות ביותר: אינגליזינה אפטיקה, צ'ארלי ואפה בייבי במחירים נוחים ומשתלמים. 

גם חדרי הילדים של שילב מציגים את החדשנות בעיצוב, בטכנולוגיה ובחשיבה על נוחות הילד וההורה. ואילו מאחורי עולם האופנה והטקסטיל עומד הסטודיו לעיצוב של שילב שההכרות המקצועית והאישית שלו את צרכי התינוק, הילדים וההורים יוצר בכל עונה קולקציות מושקעות ואופנתיות, לתינוקות וילדים בגילאי 0-5, בהן ניתנות תשומת הלב לפרטים הקטנים בנראות הקולקציה, אך גם בפרקטיות שבה. הקולקציות מציגות מגוון רחב של סגנונות, עיצוב מתוחכם, שילובי בדים נוחים, צבעים, מרקמים ודפוסים מרהיבים שיוצרים אמירה שונה וייחודית.



רוני דוהן, מנכ"ל שילב: "אני שמח להציג בפני תושבי הצפון את סניף הדגל של שילב בצפון, הכולל, לראשונה ברשת, את הקונספט החדש המשלב בין קולקציה חדשה ועדכנית לקולקציית עודפים. מדובר בסניף שילב הגדול בישראל, הנושא את בשורת החדשנות, המקצועיות והאיכות המאפיינת את המותג. שילב, הוא הבית להורים ולתינוקות, ולנו האחריות להציג אבני יסוד אלו לצד הייחודיות וחווית הקניה המוצלחת ביותר."

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.