קוקי: ארבעה עזרי אפייה חדשים

קוקי: ארבעה עזרי אפייה חדשים


המותג קוקי יוצא בהשקה מחודשת, מתרחב בקטגוריית עזרי האפייה ומשיק חדשנות במטבח עם ארבעה מוצרים חדשים 


אתר כדאי לדעת


סדרה חדשה של המותג קוקי. צילום יחצ


המותג קוקי יוצא בהשקה מחודשת, תחת הסיסמא: קוקי להגיש מהלב. במסגרת זו מתרחב בקטגוריית עזרי האפייה ומשיק חדשנות במטבח עם ארבעה מוצרים חדשניים המעניקים  פתרונות לעבודה קלה, נוחה ונקייה יותר במטבח.

 

ארבעת המוצרים המצטרפים לסדרת קוקי: 

רדיד אלומיניום עם נייר אפייה – 2 במוצר 1: רדיד האלומיניום עם  נייר אפייה,  המעניק פתרון לעיטוף ושמירה על מזון חם. כך ניתן לשמור על חום המזון, ללא מגע עם האלומיניום. אידיאלי לכריכים, מאפים ועוד.   מחיר מומלץ לצרכן: 12 ₪.

נייר אפייה עגול - חוסך זמן של גזירת ניירות מרובעים. מתאים לכל השימושים בתבניות אפייה עגולות, לטיגון במחבתות ולאידוי. מגיע ב-2 גדלים: קוטר 26 ס"מ ו-28 ס"מ . מחיר מומלץ לצרכן: 12 ₪.

כיסויי ניילון עם גומי  - "כובע" המיועד  לכיסוי קל לכל סוג או גודל של קערה. מצוין לאחסון והגנה של תבשילים וסלטים. מגיע ב-2 גדלים: L – 18 יח' ו- מיקס X- 20 יח'. מחיר מומלץ לצרכן: 10 ₪.

תבניות אלומיניום עם נייר אפייה – תבנית אלומיניום שלבסיסה מוצמד נייר אפייה היוצר הפרדה בין המזון לתבנית. נייר האפייה מייתר את הצורך לשמן את התבנית ומונע מהאוכל להידבק לתבנית. מגיע ב-3 גדלים: L x 3 יח' / XL x2 יח' / תבנית אינגליש קייק X4 יח'. מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪.   

לדברי לימור מיכלין, מנהלת מותג קוקי: "בשנים האחרונות מותג קוקי הרחיב את סדרת המוצרים – שקיות צלייה, יריעות צלייה, ניילון נצמד ורדידי אלומניום ועוד. אנו שמחים לפתח את ערכי המותג – חדשנות ואיכות – ולהציע לצרכנים עוד ועוד מוצרים שיעשו את העבודה במטבח קלה יותר". 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.