נא להכיר: קינדר טרונקי

פררו מרחיבה את קטגוריית העוגיות בישראל ומשיקה את המוצר החדש: קינדר טרונקי ## מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט ## מצטרף אל המוצרים האחרים של קינדר, שכבר כבשו את מקומם אצלנו...

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: באדיבות פררו

קינדר, המותג המוביל בעולם השוקולד מקבוצת פררו, מרחיב את מגוון המוצרים בישראל בקטגוריית העוגיות ומשיק לראשונה את קינדר טרונקי – מעטפת וופל קקאו במילוי של שכבת שוקולד, קרם חלבי ושברי ביסקוויט. 

המוצר החדש יוצע לצרכן ברשתות השיווק במדפי העוגיות החל מחודש יולי 2023 במארזים של חמש יחידות.

חברת פררו תמיד מחפשת דרכים חדשות לספק את הצרכים והרצונות של הצרכנים ולאחר שזיהתה את הפוטנציאל בקטגורית העוגיות, השיקה לאחרונה את קינדר קארדס ונוטלה ביסקוויטס. 

כעת פררו מביאה את המוצר החדש הבא: קינדר טרונקי, שמרחיב את הטעם הייחודי של קינדר בעולם העוגיות, עם השילוב המוכר של  קינדר - חלב וקקאו. המוצר מספק חוויה עשירה של מרקמים – מבחוץ ישנה מעטפת וופל קראנצ'ית במיוחד, ומבפנים קרם חלב עשיר, שברי ביסקוויט, ושכבת שוקולד קינדר מפנקת.  

המותג קינדר מציע לצרכן הישראלי מגוון מוצרים ייחודים. ביניהם קינדר בואנו, קינדר שוקולד אצבעות, קינדר ג'וי, קינדר ביצת הפתעה, קינדר דליס, קינדר קארדס, קינדר האפי היפו וקינדר שוקו בונס.

כשרות: כשר, חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי, אפיית ישראל, בהשגחת OUD ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מארז הכולל 5 יחידות:  11.90-14.90 ₪.