מיניליין משיקה:  סדרת תנורים מבית  "אלקטרולוקס"

מיניליין מחדשת את סדרת תנורי intuit  מבית  "אלקטרולוקס" 

לקראת פסח: כדאי להכיר את  אלקטרולוקס - סדרת תנורים רב תכליתיים, בעלי יתרונות אפיית טורבו-אקטיבי ועוד יתרונות רבים... 


דינה רפאל

אתר כדאי לדעת


צילומים: אתר כדאי לדעת


באירוע השקה מרשים ב'חדר פרטי' שבבניין פנורמה בתל אביב חשפה חברת מיניליין את סדרת התנורים החדשה מבית 'אלקטרולוקס'. האירוע לווה בסדנת בישול שהנחה השף אודי ברקן, המוכר מהצמד 'אודי ואושר'.



לאור הטרנד העולמי של  Better living  שמובילים הצמד אודי ואושר באתר הנפלא 'אודי ואושר מבשלים חיים בריאים', זה היה אך טבעי לגייס את אודי ללמד את משתתפי הסדנה דרכים לבשל - פשוט, בריא ובעיקר טעים. אודי הדגים מנות שונות, תוך שימת דגש על היתרון בשימוש בתנור החדשני של אלקטרולוקס. תנור רב-תכליתי עם טכנולוגיית SurroundCook, מערכת “טורבו אקטיבי מתקדמת וחדשנית המאפשרת בישול ואפייה של מספר תבניות בו זמנית, ומבטיחה טמפרטורה אחידה בכל תא האפייה. 

כך, למשל, במתכון להכנת מרק, פטריות או כל ירק אחר, במקום להקפיץ את הירקות ו/או לטגן אותם בטרם בישולם, ניתן לצלות את הירקות עם מעט שמן ותבלינים על פי הטעם, וליהנות מירקות שניצלו במידה שווה בתבנית. הדבר נכון גם במקרה של ריבוי תבניות. באמצעות הטורבו האקטיבי מתקבלת תוצאה אחידה בירקות והמרק מתקבל עם מרקם אחיד המזכיר את טעמו במסעדות הגורמה. 



הצמד, אודי ואושר, הם שפים, דיאטנים קליניים ויועצים קולינריים שאוהבים במיוחד לבשל, לאכול ובעיקר להאכיל אחרים באוכל בריא שהוא גם טעים, פשוט ונגיש, מחומרי גלם המצויים בכל סופרמרקט. המטרה המוצהרת היא להוציא את האוכל הבריא מהבועה התל-אביבית, ולהעניק אותו לאנשים בריאים שאוהבים לאכול. 

טעים, פשוט ונגיש מצריך את המכשיר החשוב ביותר במטבח, שבלעדיו האפייה לא תתאפשר, ומאודי למדנו שהוא נדרש גם לבישול הבריא, על מנת לצלות במקום לטגן, ועוד ועוד. בתנורי אלקטרולוקס מתאפשרת אפייה "טורבו אקטיבי" באמצעות SurroundCook - מערכת מתקדמת המאפשרת בישול ואפיה בו-זמנית של מספר תבניות, תוך שמירה על טמפרטורה אחידה בכל תא. חיסכון בחשמל, ובעיקר בזמן בישול ואפייה. 



ההיערכות לקראת חג הפסח וליל הסדר, בהם מלאכת הבישול והאפייה רבה מהרגיל, מצריכה היכרות עם יתרונות התנור של המותג הגרמני "אלקטרולוקס" בעל דלת קרה עם 3 או 4 שכבות זכוכית (תלוי דגם) לאטימה מקסימלית, הנשלפות וניתנות לשטיפה. טווח הטמפרטורה בתנור נע בין 30-300 מעלות, והוא מאפשר ייבוש בטמפ' נמוכה מאוד, בעוד שהטווח בתנורים רגילים נע בין 50 ל-250 מעלות.

   

ניתן להשיג את התנורים בסדרה בעיצובים שיתאימו לכל מטבח ובשלושה צבעים לבחירה: שחור, לבן ונירוסטה. הם מתאפיינים בנוחות שימוש הודות למגוון האלמנטים והטכנולוגיות ששולבו בהם. עוד מיתרונות התנורים בסדרה של אלקטרולוקס: ניקוי עצמי פירוליטי (בדגמים נבחרים), AQUA CLEAN ניקוי באדים (בדגמים נבחרים), נפח תא אפייה של 71 ליטר, תבניות ענקיות של עד 20% יותר מהמתחרות, וחיישן נעיצה Food Sensor לבישול מדויק (בדגמים נבחרים). 


צילום: יחצ

כדאי לדעת: 

קבוצת מיניליין היא יבואנית מוצרי חשמל המובילה והגדולה בישראל. החברה שהוקמה שנת 1981 היא חברה פרטית בבעלות משותפת של אבי אשר, קבוצת אלייד ולאומי פרטנרס, ונחשבת לחברה הוותיקה והיציבה ביותר בענף מוצרי החשמל בישראל. 

החברה משווקת תנורים, כיריים, מכונות כביסה, מייבשים, מדיחי כלים ומוצרים קטנים של המותג הבינלאומי האיכותי ELECTROLUX ושל מותגי יוקרה נוספים.



 


 









 

 




 


 


 



 


 









הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.