מחסני הנמל יפו מציגה פתרונות לחדרי שינה בסניף שער הצפון
                                                       

מחסני הנמל יפו מציגה פתרונות לחדרי שינה בסניף שער הצפון


                                                                           

הרשת המצליחה לריהוט בית, "מחסני הנמל יפו", מציגה את החברה-בת בתחום פתרונות לחדרי שינה בסניף קרית-אתא, שער הצפון 


                                                                           


אתר כדאי לדעת


                                                                           

                                                                           

צילום: מחסני הנמל

                                                                           

לאור הצלחת הסניף ביפו של הרשת המצליחה לריהוט בית, "מחסני הנמל יפו", המרהטת בין היתר את בתי הסלבס בארץ, נפתח סניף נוסף בקריית אתא לטובת הלקוחות מהצפון והסביבה. משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי קיבל לידיו את תקציב היח"צ של מחסני הנמל יפו. מנהל אזור הצפון, שגם מנהל את הסניף בקריית אתא, הינו מושיקו אמון, בן 38, שעובד בענף השינה כבר 13 שנים.

מושיקו: "כשמגיע לקוח, אנו מסייעים לו לבחור את מה שהוא באמת צריך באמצעות סדרת שאלות שונות שמכוונות אותו ואותנו אל המטרה הסופית - המזרון הכי נכון בשבילו. אנו גם מייצרים מזרונים לפי בקשת הלקוח, ולמעשה - מעצבים גם חדר שינה קומפלקט, אם מבקשים. עובדים איתנו 7 מעצבים בתחום השינה."

 "אנחנו נותנים פתרונות לכל כיס ברמת השינה, ומתחייבים למזרן הכי זול בישראל של כל חברה שנמכרת באמצעותנו. אנו עובדים עם 12 חברות מותגיות כחול-לבן של מזרנים. חשוב לי להשאיר את הכסף במדינת ישראל, ולסייע ליצרנים מקומיים. אגב, יש לנו פתרונות גם לבעלי חיים ביתיים, כמו חתולים, שציפורניהם עלולים לפגוע בבדים."

 

                       

מושיקו אמון, מנהל אזור הצפון. צילום: אתר כדאי לדעת


לאחר 10 שנים של ביקורת הדוקה והצלחה ארצית, הפכה חברת 'מחסני הנמל' לשם דבר בישראל בכל הקשור ברהיטים יפים איכותיים ומעוצבים הנמכרים במחירים זולים משמעותית מחנויות רהיטים אחרות בארץ. מידי חודש, נקלטים במחסני הנמל מעל 1000 פרטי ריהוט מכל הסוגים באריזתם המקורית, ונמכרים במחירים זולים משמעותית מהחנויות בישראל.
 

לימור כרסנטי עם הבעלים של מחסני הנמל יפו מזרנים - רועי כהן, ומנהל סניף צפון - מושיקו אמון. צילום: מחסני הנמל

לאחרונה פעילות החברה התרחבה משמעותית. בעקבות הביקוש הרב של לחדר שינה ומזרונים כמוצרי צריכה במחיר מוזל עם תמורה ברמה גבוה, פתחו מחסני הנמל רשת חנויות שינה המתמחה במכירת מיטות, מזרנים אורתופדיים, ארונות הזזה, קומודות ואקססוריז לחדרי שינה מכל הסוגים.

ברשת מציעים מבחר של מותגים עולמיים, וטענים למחירים הזולים ביותר בארץ. בין מלאי ההטבות וההנחות הקיימות, מתקיימים מעת לעת סיילים במחירי עלות ספקים בלבד.

 "מחסני הנמל מזרנים" מתמחים בעולם השינה ועוסקים בשיווק מזרנים של כל המותגים וכל הדגמים כגון: עמינח, פולירון, קינג קויל, גומאוויר כ"ס, קינג רויאל, סימונס, ד"ר גב ועוד מבחר עצום של מזרנים איכותיים, עמידים, בריאים לשיפור השינה במחירים הזולים ביותר בארץ, כך שכל אדם בכל גיל ובכל מצב ובכל תקציב יכולים למצוא כאן מזרן אשר ישפר לו את איכות השינה.


צילום: מחסני הנמל


ב"מחסני הנמל יפו מזרנים" תוכלו להתרשם מאולם תצוגה ענק הכולל חדרי שינה מעוצבים לדוגמא, מיטות, ספות נוער וקומודות, אשר ניתן לבחור במידה, צבע ובד באופן אישי המתאים למידותיו וטעמו של הלקוח.

 צוות מיומן מעניק ייעוץ אישי ומקצועי בכל רגע נתון, שישמח לסייע בעיצוב חדרי שינה לפי דרישת הלקוח וצרכיו, ללא תשלום נוסף, במחירים הזולים בחצי מחיר מנגריות שונות בארץ. מובילי החברה זמינים מיידית לאספקת חדרי השינה והמזרנים לכל רחבי הארץ.

 

                                                   

                       

צילום: מחסני הנמל

                                                   

שעות פעילות:

ימי חול: 9:30 - 20:00
שישי: 9:00 - 14:30
מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת השבת ועד 23:00


 למידע נוסף והזמנות- ניתן לחייג *4961

אתר מחסני הנמל יפו - מזרני מותגים  http://www.nammalsleep.co.il
 אתר מחסני הנמל יפו http://www.nammal.co.il 

 

מחסני הנמל יפו - מזרני מותגים, ק. אתא שער הצפון, מול איקאה

                                           

                                                       
הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.