לנור: כדוריות הבושם לכביסה

לנור: כדוריות הבושם לכביסה

 

מותג הפרמיום לבישום אוויר הנמכר ביותר בארה"ב ובבריטניה עושה עלייה לישראל ## הניחוח העוצמתי של כדוריות הבושם לכביסה Lenor Unstoppables עכשיו במבשם אוויר לבית!

 


אתר כדאי לדעת

 

מבשמי אויר של לנור. צילום: אבי ברביב


 
Lenor Unstoppables, שיצר מהפכה בשוק הכביסה בישראל עם כדוריות הבושם העוצמתיות, נכנס לקטגוריית מבשמיי האוויר לכלל חללי הבית בניחוחות האהובים: רענן (כחול), אביבי (אדום) ויוקרתי (זהב).

מבשם האוויר לבית Unstoppables Lenor, עם טכנולוגיית הבישום העוצמתי המתקדם ביותר בשוק כיום, ממלא את חלל האוויר ברעננות נועזת הנמשכת עד 6 שעות!

כשנה וחצי לאחר שהושקו לראשונה כדוריות הבישום לכביסה של לנור בישראל, ולאחר שהפך למותג מוביל ברשת סופרפארם, כבש את כלל השוק הארצי עם 20% מקטגורית המרככים המרוכזים ועם נתח שוק של 24% בשוק המאורגן, המותג לנור מתרחב בישראל: Lenor ומשיק את מבשם אוויר עוצמתי לנור Unstoppable, אשר נכנס לקטגוריית בישום הבית עם סדרה של שלושה ניחוחות, התואמים את הניחוחות המובילים כיום בכדוריות הבושם: רענן (כחול), אביבי (אדום), ויוקרתי (זהב).

עם הסדרה החדשה  Unstoppables נכנס המותג Lenor לקטגוריה חדשה: מבשמי בית. מדובר בסדרה מהפכנית בעלת יכולת טכנולוגית חדשנית וייחודית של ריח העמיד עד שש שעות ברציפות.  הסדרה החדשה מתאימה לבשם חללים גדולים, למעשה כל חדר בבית,  למשך זמן ארוך. בין אם זה סלון מרווח, מטבח פעיל, חדר שירותים או המשרד והרכב. זאת ועוד, תודות לטכנולוגיות חדשנית וייחודית, ביכולתה של Unstoppables גם לבטל ולנטרל ריחות רעים.

ההצלחה האדירה של כדוריות הבישום לכביסה, הם שאתגרו את מותג Lenor, לבית פרוקטר אנד גמבל, לשווק בישראל מוצרים נוספים בקטגורית בישום הבית עם הניחוחות האהובים והנמכרים ביותר של המוצר המבוקש. השיווק בישראל יצר טרנד DIY של צרכנים בכל העולם שהחלו לייצר נרות ומפיצי ריח בעזרת הכדוריות והצלחתן בשוק הבינלאומי. בארצות הברית המוצר הנו הנמכר ביותר בקטגוריית המבשמים הביתיים תחת השם Febreze ובבריטניה תחת השם Lenor - Unstoppables Air.

בעוד שמטהרי אוויר רבים מסווים ריחות, המוצר מנקה את הריח-הלא נעים בטכנולוגיית OdorClear - הנוסחה הטובה ביותר לחיסול הריחות מאז שנת 1998.

כדאי לדעת: מדע הריחות 

זוכרים מהן מולקולות? כל ריח לא נעים שאתם מריחים, הוא למעשה צרור קטן של מולקולות. בן מיוחדות בכך שהן פועלשות ללא גבולות.... הן טסות במדרונות. מתכרבלות בספה שלך. מוזמנים או לא, הם מתיישבים ומסתובבים. ולא משנה כמה הבית נראה נקי, כל העבודה הקשה הזו יכולה לרדת לטמיון עם ריח אחד קטן...

מהי טכנולוגיתOdorClear 

טכנולוגיית OdorClear שלנו פועלת כמו חיישן ריח- היא מאתרת ריחות ומנקה אותם, ועכשיו נוכל להיפרד ממולקולות מסריחות. טכנולוגיית OdorClear היא פורמולה בלעדית שלנו המורכבת מסדרת מרכיבים המבטלים ריחות, העשויים ממרכיבים יומיומיים כמו ציקלודקסטרין (מולקולת עמילן העשויה מתירס) וחומצה לימונית (שנמצאת בלימונים ובפירות הדר אחרים).

מבשם האוויר Unstoppables מיובא לישראל כמענה להעדפות הצרכנים אשר התאהבו בריחות של כדוריות הבושם, בעוצמתן ועמידותן וביקשו את אותם הניחוחות גם מחוץ לארון הבגדים וליתר חלקי הבית. הן מעניקות עד 6 שעות בישום עוצמתי לחללי הבית.
 


ניתן לרכוש ברשת סופר פארם.

מחיר: 24.90 ₪.


 


 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.