טונה סטארקיסט: טונה בשמן זית ברביעיות

טונה סטארקיסט: טונה בשמן זית במארז רביעיות מרכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים


טונה בשמן זית מציעה מארז רביעיות ## מרכיבים טבעיים וללא חומרים משמרים ## שילוב מנצח של שני רכיבים בתזונה הים תיכונית


אתר כדאי לדעת

נתחי טונה סטארקיסט בשמן זית - צילום ניר עצמון

סטארקיסט, הטונה המובילה והאהובה בישראל, אשר קיבלה את התוצאה הטובה ביותר מבחינת הטעם והאיכות, במבחני הטעימה של השפים המובילים (מבדיקה ב'תוכנית חיסכון' בתאריך 21-1-20), משיקה בימים אלה באריזה חדשה: רביעיית שמן זית, כהמשך למגמה העולמית לעידוד מזונות בריאים ואיכותיים תוך שילוב מנצח של 2 רכיבים בתזונה הים תיכונית.

התזונה הים-תיכונית  העשירה בדגנים, ירקות ופירות, אגוזים, גבינות, יוגורט, דגים ושמן זית, נמצאה כקשורה לסיכון מופחת למחלות לב וכלי דם ולסוגים מסוימים של סרטן.

שמן הזית אינו רק עושר של שומן חד בלתי רווי אלא מכיל גם רכיבים בריאותיים נוספים (כגון: פוליפנולים) המקושרים לתועלותיו הבריאותיות.

לתועלת המוכחת מתווספת תועלת סינרגיסטית, זאת אומרת ששילוב השמן עם מרכיב עיקרי נוסף בתזונה הים תיכונית, הטונה, יכול להגביר את ההשפעה המיטיבה של כל אחד מהם בנפרד, כמו גם לשלב טעמים דומיננטיים בתזונה הזו ולהעניק לדג עסיסיות.

סטארקיסט מציעה מוצרי איכות מזינים התורמים לתפריט בריא ומאוזן, וביניהם נתחי פילה מובחרים של טונה בהירה והפעם בתוספת שמן זית איכותי המעניק לטונה מרקם מעודן ורך, ניחוח עשיר וטעם עמוק. כמו כן, מוצרי טונה סטארקיסט פטורים מהסימון החדש, הסמלים האדומים.


בנוסף, ניתן למצוא מסדרת שמן הזית שלישיות 80 גר' ושמן זית כתית מעולה בודד 140 גר'.

מחיר רביעיית שמן זית לצרכן: 27.90 ₪ (4 יח' x 140 גרם).

ניתן להשיג: בנקודות המכירה הפרטיות וברשתות השיווק ברחבי  הארץ. 

כדאי לדעת / טונה סטארקיסט

סטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. סטארקיסט מקפידה לא רק על בריאות המוצרים וטעמם אלא גם על הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. חומרי הגלם אותם סטארקיסט בוחרת למוצריה הינם חומרי גלם מובחרים. החברה משתמשת רק בפילה של הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, מכילים חלבון קל ואיכותי לעיכול ומהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים. 

לפרטים נוספים: http://www.starkist.co.il/


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.