חברת Nature’s Path: סדרת דגני בוקר אורגניים

חברת Nature’s Path: סדרת דגני בוקר אורגניים

דגני בוקר שהם אורגניים, ללא שאריות חומרי הדברה, וללא רכיבים מהונדסים גנטית ## אחוז מהרווחים נתרם לרווחתן של חיות בר


אתר כדאי לדעת


צילום: הדס ניצן

מחקרים רבים מראים כי ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר במהלך היום, מכיוון שהיא מסייעת לשיפור יכולת החשיבה, הלמידה והזיכרון. ארוחה הכוללת דגני בוקר היא פעמים רבות האפשרות הזמינה והקלה ביותר עבורנו. אך איזה דגני בוקר לבחור מתוך השפע המוצג על המדפים? הנה כמה נתונים שעשויים לסייע לבחירה נכונה.

הרצון לבחור אוכל בריא הוא לעיתים משימה מבלבלת למדי. על גבי האריזות של מוצרי מזון רבים מתנוססות מילים כגון "דגנים מלאים", "רכיבים טבעיים בלבד", "מועשר בסיבים". אך האם כל אלו אכן מבטיחים מוצרים בריאים? אם הם לא מאושרים כאורגניים, לאו דווקא.

למה אורגני? בשנים האחרונות, נעשה שימוש רב בהנדסה גנטית בארה"ב ובמדינות נוספות בעולם, כדי לפתח זנים של חיטה, תירס, סויה, אורז, שיבולת שועל וכן סלק סוכר (ממנו מופק רוב הסוכר הלבן), שיהיו עמידים יותר מפני מזיקים. אך הכנת הזרעים המהונדסים גנטית, גידול הצמחים מזרעים אלה, דישון הצמחים, אחסון הצמחים לאחר הקצירה – כל אלו מחייבים שימוש בדשנים פטרוכימיקלים ובחומרים סינתטיים נוספים. חלק מחומרים כימיים אלה נשארים ברכיבים שמשמשים להכנת מוצרי המזון וכן באדמה ומשם מגיעים למי התהום. במוצרים אורגניים אין רכיבים מהונדסים גנטית ואין שאריות של חומרי הדברה רעילים.

מיום היווסדה, נייטשר'ס פאת' הציבה לעצמה כמטרה עיקרית ייצור של דגני בוקר נקיים והייתה החברה הראשונה בארה"ב שקיבלה אישור אורגני מה-USDA (מחלקת החקלאות של ארה"ב) עבור דגני הבוקר שלה. מאז ועד היום היא עובדת יד ביד עם החקלאים, מתוך הבנה עמוקה של חשיבות הדאגה לשמירה על איכות חומרי הגלם, כמו גם איכות האדמה, כדי שכדור הארץ יהיה בריא וכדי לתרום לבריאות כולנו. נייטשר'ס פאת' פועלת כדי להבטיח שכל השרשרת תהיה אורגנית - משלב זריעת הזרעים, דרך הטיפול באדמה ועד לשיטות הייצור של דגני הבוקר. שרשרת אורגנית זו מבטיחה שדגני הבוקר של נייטשר'ס פאת' יהיו נקיים מרכיבים מהונדסים גנטית, משאריות חומרי הדברה, מצבעי מאכל מלאכותיים ומחומרים משמרים.

בסדרת דגני הבוקר האורגניים המיועדת גם למבוגרים - תמצאו:

· הריטאג' מולטיגריין – פתיתים מתערובת עתירת דגנים – חיטה, חיטת קמוט, שעורה, כוסמין, שיבולת שועל, דוחן וקינואק

· סנרייז קראנץ' מייפל – תירס, אורז, אורז, פשתן קינואה, כוסמת ואמרנט עם סירופ מייפל

· הול או'ס – עיגולי תירס ואורז מלאים

· האניד קורן פלייקס – פתיתי תירס עם דבש

· אופטימום פאוור – פתיתי דגנים בתוספת פשתן, אוכמניות וקינמון

· סמארט בראן – פתיתים עשירים בפסיליום וסובין שיבולת שועל המכילים 42% סיבים תזונתיים

סדרת דגני הבוקר מהווים מקור מצויין לחלבון ולסיבים תזונתיים, והם מאוד טעימים. הסדרה בעלת אישור ופיקוח אורגני והיא כשרה.

מחיר: 22.90-28.50 ₪. 

להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.