חברת השדה: פסטות אורגניות מעדשים ועוד

חברת השדה: פסטות אורגניות מעדשים ועוד


חברת 'השדה' מוצרים אורגניים משיקה: סדרת פסטות אורגניות מעדשים אדומות, אפונה, אורז מלא וכוסמת עשירות בחלבון ובסיבים תזונתיים ונטולות גלוטן


אתר כדאי לדעת



צילום: הדס ניצן


חברת 'השדה מוצרים אורגניים' משיקה סדרה חדשה של פסטות אורגניות, והפעם: פסטות מיוצרות מקמחי קטניות, אורז מלא וכוסמת, ולא מקמח חיטה. 

הסדרה כוללת:

- ספגטי 100% עדשים אדומות

- ספגטי וטורטליוני 100% כוסמת

- פוזילי 100% אפונה ירוקה

- פנה 100% אורז מלא

יתרונות הפסטות הם רבים. זמן בישול הפסטות קצר ביחס לזמן בישול קטניות, אך הפסטות מכילות את כל הערכים התזונתיים של המרכיב היחידי בכל אחת מהן, קרי כמות נכבדת של חלבון, סיבים תזונתיים, ויטמינים, מינרלים וחומצות אמינו.

הפסטות טעימות ומשתלבות מצויין עם מגוון רטבים, ומהוות דרך קלה לתת לילדים התנסות ראשונה עם עדשים, אפונה ועוד.

הפסטות נטולות גלוטן באופן טבעי, ולכן מתאימות גם לצליאקים ולנמנעים מגלוטן. מכיוון שהן אורגניות, הפסטות אינן מכילות שאריות חומרי הדברה או רכיבים מהונדסים גנטית, ומקור הצבעים היפים שלהן הוא מהרכיבים הטבעיים שלהם (ראו את הצבע הנהדר של ספגטי עדשים אדומות לדוגמה).


מחיר מומלץ לצרכן: 12.90 ₪ ליחידה

ניתן להשיג: בבתי הטבע השונים וברשתות השיווק ברחבי הארץ.


כדאי לדעת / חברת השדה מוצרים אורגניים

חברת השדה מוצרים אורגניים מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים אורגניים מאז 1999.  החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים הכולל חטיפים מלוחים, עוגיות וביסקוויטים, פסטות, נודלס ללא גלוטן, מיצים ועוד. כל המוצרים מיוצרים תחת פיקוח אורגני והם נקיים משאריות חומרי הדברה, מחומרים משמרים מלאכותיים וצבעי מאכל שלא מן הטבע, וכן מרכיבים שהונדסו גנטית. המוצרים טעימים ומהווים בחירה בריאה יותר מהמקבילים הקונבנציונליים בשוק. 

למידע נוסף ולמוצרי החברה: https://ha-sade.com 

פייסבוק: השדה-מוצרים אורגניים@

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.