הצורפים: חגיגת יום הולדת 22 לסניף חיפה

יום הולדת 22 לסניף "הצורפים" בחיפה 

השלוחה החיפאית המצליחה של הצורפים חוגגת 22 שנים, ולרגל החגיגות, מציעה שלל הטבות על מגוון פריטים ## משרד יחסי הציבור שטרן אריאלי הזמין אנשי תקשורת ומובילים חברתיים למפגש של רענון ההיכרות עם המותג המצליח


דינה רפאל

אתר כדאי לדעת


צילום: יח"צ הצורפים

מותג הצורפים קיים משנת 1952 ונחשב למוביל בעולם ביצירת פריטי כסף יוקרתיים ופריטי אמנות יהודית העשויים עבודת יד. המותג בבעלותו של יעקב מרדינגר אמן צורפות כלי כסף ויודאיקה הנחשב מספר אחד בעולם בתחומו.

צילום: יח"צ הצורפים

חגיגות יום ההולדת 22 שנים לסניף החיפאי הוותיק של מותג הצורפים, מהוות הזדמנות מצוינת לערוך עבור קהל הלקוחות היכרות עם קולקציות חדשות ועוד מאות כלי כסף בעבודת יד הקיימים כיום ברשת. בכל שנה מחדש בית העיצוב למעלה מ- 300 פריטי כסף ייחודיים חדשים. למעשה, כל פריטי הכסף הנמכרים תחת המותג הם מלאכת מחשבת.

צילום: יח"צ הצורפים

מותג הצורפים מתמחה ביצירת פריטים בעבודת יד לכל האירועים והטקסים המלווים את חיינו: קנדלברות, חנוכיות, פמוטים, גביעים, סנטר פיסים – לשולחן מהודר, יודאיקה, כלי מצווה, כלי הגשה ומתנות.

צילום: אתר כדאי לדעת

את מוצרי "הצורפים" משלים המותג הדני היוקרתי Georg Jensen שמיובא ומשווק בלעדית על ידי הצורפים. מוצרי ג'ורג' ג'נסן מגוונים בקווים נקיים ובעיצוב אסתטי ומודרני, במגוון פריטים לעיצוב הבית, לבר וליין ועד כלי שולחן מעוצבים בעיצוב המשלב בין פונקציונליות מוצרית ליופי ואסתטיות.   

צילום: אתר כדאי לדעת

ערך מוסף, שהצורפים מספקים הוא ציפוי הגנה חדש וייחודי לחידוש ושמירה על כלי כסף - Hazorfim Silver Protect או בקיצור, H.S.P. מדובר בשכבה המעניקה הגנה מלאה לכלי הכסף ומונעת השחרה לאורך שנים.

צילום: אתר כדאי לדעת


הצורפים -  עופר גרנד קניון, רח' שמחה גולן 54, חיפה

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.