בולס: היא רויאל, אני קראנץ', ושנינו מרוצים

באחד הימים יצא לי לאכול המבורגר גרוע ברשת פופולארית, אז למחרת יצאתי לחפש המבורגר ראוי ואיכותי, ומצאתי אותו בסניף נשר של BULLS ## לעסתי, בלסתי, ויצאתי נפעם מכך שהבעלים, רז ליבזון, זכר יותר טוב ממני מה הזמנתי שם בפעם הקודמת, למרות שזה היה מזמן... 

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילומים: אתר כדאי לדעת

השבוע יצא לי לאכול המבורגר תעשייתי מאחת הרשתות הגדולות. זה היה רע לתפארת. כבר אחרי כמה ביסים הבטחתי לעצמי שאני חייב לפצות את עצמי. הבטתי סביבי, ובניגוד אליי – סועדים אחרים כרסמו בתיאבון רב את מה שאני הפסקתי לאכול.

למחרת הגיע הפיצוי. התייצבתי בסניף נשר של רשת ההמבורגרים BULLS. הסניף ממוקם ברחוב המרגנית 1 בנשר, ממש מול הכניסה האחורית של הטכניון, והיות ואני חולף לא מעט מבעד לשער הזה – זה היה מתבקש שאעצור שם להמבורגר ראוי לשמו.

זה היה מקום מפגש אידיאלי. אני הגעתי אחרי הרצאה שהעברתי לאנשי חברת חשמל בנשר, אשתי הגיעה מהטכניון, וגם מצאנו חנייה מעבר לכביש. החנייה היא כחול-לבן, וזכרתי להפעיל פנגו, כי נאמר לי שהפקחים מאוד חרוצים באזור ההוא.

זו היתה שעת צהרים מאוחרת. התיישבנו בחדר האחורי הגדול, שמכיל כ-40 מקומות ישיבה. לאחרונה הוחלפו בו כל השולחנות והכיסאות. בקרוב תעבור שיפוץ רציני גם המרפסת שנמצאת בקצה שלו. מתוכנן בר ישיבה שיאפשר צפייה אל הנוף, כאשר במרכז המרפסת, אם הבנתי נכון, יוצב שולחן אבירים לטובת כ-20 סועדים, שיגיעו להרביץ המבורגר לצד שתיית אלכוהול, וצפייה בהקרנת משחקי כדורגל. 

קצת היסטוריה: ב-2012 הקימו מושיק ליבזון ורועי בן שושן את מסעדת בולס בקריית חיים. זה היה דיינר אמריקאי קטן, שהתמחה בהמבורגרים מנתחים טריים, בתוך לחמניות שנאפו יום יום במקום. 

לאור ההצלחה, הם עברו מהמקום הקומפקטי ההוא למקום גדול יותר בקריית חיים. בינתיים השתחרר האח רז ליבזון משירות צבאי של 8 שנים בתפקיד לוחם בחיל הים. תחום המטבח קרץ לו, והוא הצטרף.

הסניף בנשר נפתח לפני כחמש שנים. אחר כך נפתחו גם סניפים בנהריה, בעיר התחתית בחיפה ובעכו. 

רז ליבזון קיבל את פנינו בנשר. הוא זכר כמעט במדויק מה אכלתי כאן בפעם הקודמת, וגם מה הזמנתי הביתה. מסתבר שהוא זוכר גם לגבי סועדים רבים אחרים. תכונה, שלדבריו, עוזרת לו לשרת את הלקוחות החוזרים באופן מיטבי. 

כבר אין תפריטים בסניף. אבל יש עמדות הזמנה באזור הכניסה, שגם מציגות תמונות מרהיבות של המנות המוצעות. שמתי לב שנולדו מנות חדשות ונעלמו מנות ישנות, ובתור סבא טרי גיליתי שיש כאן גם ארוחת ילדים עם צעצוע. אנסה לזכור את זה כשבתי והנכד יגיעו לבקר אותי. אגב, הנכד כבר היה כאן לפני שנתיים וחצי, אבל הוא לא יזכור זאת, כי זה היה כשאמו היתה בהריון איתו...

התפריט כולל מנות פתיחה (כנפיים, עראיס, קובה, קראנץ' כרובית,  שניצלונים ועוד), תוספות צד (צ'יפס, פוטטוס מקסיקני, טבעות בצל, הום פרייז ועוד), טורטיות, כריכים, סלטים, המבורגרים וקינוחים. יש גם מנות ילדים.

הזמנו סלט רגיל מבין 3 אופציות הסלטים (האחרים היו עם רצועות אנטרקוט או עם עוף). מהראשונות הזמנו סיגר אסאדו (שזכרנו לטוב מהפעם הקודמת), ואשתי שמחה לגלות שיש גם טוסט כבד אווז עם ריבת בצל, אז ברור שהזמנו גם אותו. 

התחלנו את הארוחה עם הסלט, שהגיע עם כמה רטבים בצד וכלל עגבנייה, מלפפון וחסה חתוכים דק. ויתרתי על הרטבים, והוספתי לו רק את שמן הזית. לא היה צריך יותר. סלט פשוט ומרענן עם ירקות שנחתכו ממש כעת. פתיח בריא לקראת הבשרים והמטוגנים שיגיעו בהמשך.

סיגר האסאדו לא איכזב. קראנצ'י וטעים. אני מניח שהסחוג ותוספת הטחינה שהגיעה בקערית היתה בזכותו. טבלנו וכרסמנו.

אשתי מתה על כבד אווז. והאמת, קשה שלא למות עליו, למרות אי הנחת מהאופן בו מגדלים את האווזים שתורמים את כבדיהם לארוחות. היא נהנתה ממנו מאוד. אני טעמתי בקטנה, והתרשמתי שריבת הבצל שהתווספה אליו, גונבת ממנו את הפוקוס.

אבל, רגע! זוכרים מה כתבתי בהתחלה? הגעתי לכאן כדי לפצות את עצמי על ההמבורגר והצ'יפס של היום הקודם מאותה רשת פופולארית. הימרתי על המבורגר חדש – קראנץ' בורגר, ושדרגתי אותו בקציצה נוספת ל-320 גרם. בחרתי בבשר אנטריקוט, ובמידת הכנה מדיום-וול. 

המקום כשר, כך שהגבינה המותכת מעל הקציצות היתה טבעונית. כשרות לא מעניינת אותי באופן אישי, אבל רז הבטיח שלא ארגיש בהבדל. הוא צדק. ההמבורגר הזה מגיע עם המון שערות קדאיף מעליו. זה נראה מרשים, אבל לדעתי הקדאיף מיותר, ואפשרתי לו להתגלגל החוצה. התעמקתי בלחמנייה הרכה ובקציצה הטעימה עד מאוד. השדרוג לשתי קציצות התגלה כמיותר, ונועד יותר לעיניים הגדולות שלי, ופחות לקיבה הקטנה שלי. הסתפקתי בקציצה אחת מבין השתיים. 

אשתי בחרה ברויאל בורגר עם בשר אנטריקוט, בדיוק מה שאכלה גם בפעם הקודמת. הוא מגיע עם חסה, עגבנייה, בצל, ריבת בצל וכבד אווז. לכל הטוב הזה היא הוסיפה אננס צרוב בצ'ילי ממעל. ובדיוק כמו בפעם הקודמת, היא סיכמה שהבחירה שלה היה מצוינת.

כתוספת, הזמנו קערת בלאגן, שכוללת צ'יפס, צ'יפס בטטה וטבעות בצל. רעיון נחמד, כל הנ"ל הגיעו חמים ופריכים, אבל הכמות היתה גדולה, ורק נשנשנו מהם בקטנה.

כבר אין בירה מהחבית, אבל לא נורא. את הארוחה ליווינו עם משקאות שוופס חדשים: בקבוק לימונערק בשבילי, ובקבוק וודקה ראשן בשבילה. אלה קוקטיילים של 280 מ"ל שמכילים 5% אלכוהול, ומוצלחים למדי. כבר ניסינו אותם גם בבית.

רז זכר מה אכלתי ומה הזמנתי בעבר. אני, לעומתו, זכרתי שהוא שירת כלוחם 8 שנים בחיל הים, ותהיתי איך עברה עליו המלחמה הנוכחית. 

מסתבר שהוא שירת חודשיים במילואים, והשותף רועי בן שושן שירת 4 חודשים, כך שהאח מושיק ליבזון קיבל את הפיקוד על כל הסניפים. המלחמה עדיין מורגשת. קשה לגייס עובדים בגלל מצב הרוח, בגלל החל"ת, ובגלל חוסר החשק של הצעירים לעבוד קשה, או לעבוד בכלל.

רז הגיע משירות צבאי משמעותי, ולכן חשוב לו להעניק הנחה בסך 10% ללובשי מדים, וכך גם לסטודנטים שמציגים תעודת סטודנט.

הארוחה היוותה פיצוי טעים וראוי ליום הקודם. כמובן, שהצלחנו לחסל רק חצי מהאוכל שעל השולחן, מה שלא מנע מאיתנו להזמין גם קינוח, כי בלי מתוק אי אפשר. אני הזמנתי קרמינו, שהיה מתוק מדי, אבל כמובן גם טעים מאוד בזכות מתיקותו הרבה. אשתי בחרה סחלב מלבי, שמגיע קר בצנצנת קטנה. היא השאירה לי חצי, ולמרות שמדובר בפרווה, הוא היה מעולה. 

סיכום: היה מוצלח מאוד. פיציתי את עצמי בגדול. :)

כשר.

עסקיות: כל יום, כל היום. 

ימי פעילות: א'-ה: 11:30 עד חצות, ו': 11:30 עד 16:00, מוצ"ש: חצי שעה אחרי צאת שבת עד חצות.

משלוחים: 11:00 עד חצות. אל נשר ורוב שכונות חיפה. כשמזמינים באמצעות האפליקציה, היא מנווטת אוטומטית מאיזה סניף יגיע אליכם המשלוח – מנשר או מחיפה.

טלפון: 1-700-700-722

אתרhttps://bullsburger.co.il/

בולס. המרגנית 1, נשר