מדיקל פלייס: מעטפת של פתרונות לגוף ולנפש

נורית פוקס, מנכ"לית מדיקל פלייס, יחד עם משרד היח"צ של לימור כרסנטי, ארגנה ערב נשים במשרדי מדיקל פלייס בחוצות המפרץ ## שמענו הסברים על המתחם והטיפולים הניתנים בו, על תכשירים שמסייעים לשמירה על הבריאות והמראה הצעיר, ולקינוח – האזנו להרצאה של הסקסולוגית איריס בראון   

אתר כדאי לדעת  

צילומים: אתר כדאי לדעת

נורית פוקס, מנכ"לית מדיקל פלייס, יחד עם משרד היח"צ המוביל של לימור כרסנטי, ארגנה ערב נשים במשרדי מדיקל פלייס בחוצות המפרץ, לטובת שוחרי ושוחרות בריאות ולייף סטייל. הארוע, עתיר הסושי המשובח והכיבוד, הוגדר אומנם כערב נשים, אבל היו גם כמה גברים שהסתננו פנימה. חלקם גייז וחלקם לא. 

אלה גם אלה נהנו מהאירוח, מההסברים על המתחם והטיפולים הניתנים בו, וכמובן – מהרצאתה של הסקסולוגית איריס בראון, שהעניקה טיפים לשמירה על זוגיות טובה ועל סקס משובח. בין המציגים שהדגימו והסבירו אודות מוצרים וטיפולים שונים: ד"ר אילהאם גומיד - מומחית ברפואה אסתטית, מוחמד מסאלחה ולימור בן דוד.

שמירה על אורח חיים בריא היא האתגר של חיינו, מי מאיתנו לא שואף להרגיש ולהיראות טוב? מדיקל פלייס מרפאות מומחים מרכזים לכם את מירב הפתרונות תחת קורת גג אחת בעולם כה דינאמי ומשתנה, שבו אנו נעים בין עצב לחרדות, קשיים ואתגרים במירוץ החיים, אין זה פלא שההשפעה הישירה היא על הגוף ועל הנפש. 

לשם כך הוקם מדיקל פלייס - מתחם של מרפאות מומחים, המציע מעטפת של פתרונות בריאותיים מתקדמים לשיפור אורח החיים. בין אם אתם זקוקים לטיפולים בכאב ועד אסתטיקה רפואית ואף טיפול בחשק ותיפקוד מיני לגברים ונשים, מדיקל פלייס מציע מגוון רחב של טיפולים, בשיטות מגוונות, באמצעות מכשור חדשני לצד צוות מקצועי ומיומן. 

בין הטיפולים המוצעים באגף הכאב ואורתופדיה: 

*טיפול בגלי הלם - טיפול שאינו פולשני, אשר מחליף את הצורך בהליך ניתוחי ומוכח, כבעל אחוזי הצלחה גבוהים. 

*טיפול באמצעות מיטה אלקטרומגנטית - טיפול שאינו פולשני, אשר הוכח כיעיל בהפחתת כאבים. 

*אוסטאופתיה - טיפול המשתמש במגע כדי לאבחן ולטפל בבעיות במערכת השריר-שלד. 

*דיקור סיני - מבוסס על החדרת מחטים דקות לנקודות שונות בגוף, במטרה להשפיע על מערכת העצבים. 

*פיזיותרפיה - שילוב של תרגילים, עיסויים ומכשירים, במטרה לשפר את התפקוד הגופני.

בין הטיפולים המוצעים באגף האסתטיקה רפואית: 

*טכנולוגיות למיצוק העור - המעניקות מראה מתוח, זוהר וטבעי. 

*הזרקת בוטוקס - המפחיתים קמטים וקמטוטים. 

*הזרקת חומצה היאלורונית - המעניקים לעור נפח וחיוניות. 

*פילינג - המסייע בהסרת תאי עור מתים ומעניק לעור מראה זוהר. 

כדאי לדעת: קיימים החזרים על הטיפולים מול כל קופות החולים וחברות הביטוח. 

נורית פוקס, מנכ"לית מדיקל פלייס: "מרגע שנכנסים למתחם, מרגישים באווירה הנעימה, בשירות החם והמסור, ובתחושה שנמצאים בידיים טובות ובטוחות. אנו מציעים את מיטב הטיפולים פורצי הדרך מפיתוחים של נאס"א ועוד חברות מובילות בעולם ומבטיחים חווית לקוח לא פחות מאיכותית ומושלמת." 

מימין לשמאל: ד"ר אילהאם גומיד - מומחית ברפואה אסתטית, מנהלת המתחם ליז אסולין, מנכ"לית מדיקל פלייס נורית פוקס, קרן שפיר אחותה של נורית. צילום: שרה איקו


לקבלת ייעוץ והתאמת טיפול: ‎04-9999677 

אתר https://medical-place.co.il

מדיקל פלייס, מרפאות מומחים. החרושת 10, חוצות המפרץ, חיפה