סופר-פארם: חנות שלישית לקונספט GALLERY נפתחה בקריון

בשבוע שעבר נפתחה בקיריון סופר-פארם: חנות שלישית לקונספט GALLERY של הסופר-פארם ## הסניף הצפוני יעניק חווית קניה בינלאומית עם מחלקות ביוטי, בישום ושיער של מותגי העל המובילים בעולם 

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת 

צילומים: יח"צ

סניף הקונספט של רשת סופר-פארם - GALLREY - מגיע לראשונה לצפון הארץ, ויעניק ללקוחות האזור חווית קנייה בינלאומית עם מיטב מותגי הביוטי המובילים בעולם. 

הסניף נפתח בעופר הקריון בקריית ביאליק, כשלצד מתחמי מותגי הביוטי המובילים, ניתן יהיה למצוא גם את מותגי הדרגסטור ומותגי האינדי של הרשת.  

סניף הקונספט בקריון יציע מתחם ביוטי וקוסמטיקה הכולל עמדות של מותגי ביוטי מובילים עם המותגים הבאים: Yves Saint Laurent, CHANEL, DIOR, Kylie Cosmetics, kiehl's, L'Occitane, Giorgio Armani beauty, GIVENCHY, erborian, Augustinus Bader ומחלקת בישום רחבה עם עמדות בצורת SHOP IN SHOP של מותגים כמו: VERSACE ATELIER Chloe, Juliette has a gun ועוד. 

לצידם, ייהנו הלקוחות ממתחם ייעודי למוצרי שיער מקצועיים מבית המותגDayson , בו ניתן יהיה להתנסות במגוון מייבשי השיער השונים. 

סניף ה-GALLERY כולל בין היתר גם מתחם דרמו-קומסטיקה ומוצרי טבע, בית מרקחת, מתחם אופטיקה תחת השם Erroca by Super-Pharm, ומגוון מוצרי צריכה הקיימים בסניפי סופר-פארם. 

דני לוזון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר-פארם: "השקת סניף הקונספט GALLERY בקריון מביאה לתושבי הצפון את מותגי הטיפוח והביוטי הנחשקים כיום. המטרה שלנו היא להגיע לכמה שיותר קהלי יעד, ולאפשר ללקוחותינו חווית קנייה ייחודית בדיוק כמו בערים הגדולות בעולם". 

כדאי לדעת / סופר-פארם GALLERY 

הסניף הראשון של סופר-פארם בפורמט GALLERY הושק לראשונה לפני כשנתיים בראשון לציון, וביולי האחרון (2023) הושק סניף נוסף באילת. בסניפי הקונספט ניתן למצוא מותגי יוקרה לצד מותגי אינדי מובילים.

בשנים האחרונות, רשת סופר-פארם הרחיבה וגיוונה את תחומי פעילותה באמצעות מספר מהלכים: רכישת רשת משקפי השמש אירוקה, והפיכתה לרשת אופטיקה תחת השם Erroca by Super-Pharm, פתיחת רשת מרפאות אסתטיקה תחת השם ביוטי-קליניק, המתמחות בטיפולי הזרקות, לייזר, אנטי אייג'ינג וטיפולים לעור הפנים, והרחבת סופר-פארם אונליין לספקים חיצוניים של אופנה, מוצרי חשמל, עיצוב הבית ועוד.