רדיו "לב העיר"

רדיו "לב העיר" האיר את מתחם שרונה בחיפה

 

ההשקה הכי נוצצת של השנה התקיימה במתחם שרונה שבקמפוס הנמל בעיר התחתית של חיפה ## חני לביא השיקה את רדיו "לב העיר", וכולם-כולם התייצבו לארוע שהציב סטנדרט חדש של ניצחון

 

אתר כדאי לדעת

 

צילומים: שרון וקנין


הרבה השקות נערכות בחיפה וסביבתה, אבל השקה כה נוצצת וכה שמחה לא זכורה לנו בשנים האחרונות. כולם כולל כולם הגיעו לפרגן בנוכחותם לחני לביא, שהשיקה את תחנת הרדיו האינטרנטית שלה "רדיו לב העיר" במקום משכנה החדש בחיפה, במתחם שרונה שבעיר התחתית. אין ספק שזה היה ארוע מנצח.

מוזיקה טובה, ראיונות ותוכניות מומחים הם רק חלק מהרפרטואר של תחנת הרדיו האינטרנטית רדיו לב העיר, שמשדרת למאזיניה מכלול תכנים להרחבת הדעת, בתחומים שונים. חני היא אשת רדיו מקצוענית, שמרגע שהיא אוחזת במיקרופון, כיף להאזין לה. יש לה יכולת ורבלית מצוינת, והיא יכולה לתאר ולהסביר כל דבר, מה שמאפשר למאזינים לחוש כאילו הם נמצאים איתה במקום ההתרחשות.
 

חני לביא עם ראש עיריית נשר, רועי לוי


מיד אחרי מתקפת החגים, בערבו של יום חמישי, התכנסו ובאו מוזמנים מכל גווני הקשת, חברים, ידוענים, מראיינים ומרואיינים באו בהמוניהם ומילאו את מתחם שרונה ברח' קדושי בגדד 39 בקמפוס הנמל בחיפה. המתחם, אותו משווק ומנהל בהצלחה רבה איתן פרדו רוקאס, משתרע על פני כ-1,400 מ"ר, ומאכלס חברות הייטק, עורכי דין, מיזמי סטרט-אפ, חברות נדל"ן ועוד.

חני לביא, תושבת נופית, הקימה את רדיו "לב העיר" בשנת 2014, והוא פועל במשך 24 שעות ביממה, 7/24. משכנו החדש בשרונה מהווה WIN-WIN סיטיואיישן.
 

יורם מארק-רייך עם אלביס הישראלי (ערן לברון). צילום: אתר כדאי לדעת


אל ארוע ההשקה הגיעו פוליטיקאים, חברי מועצת עיר, אמנים, ידוענים, נשות חברה, אנשי תקשורת ועוד רבים וטובים, ביניהם: שר הכלכלה אלי כהן, ראש עיריית נשר רועי לוי, סגן ראש עיריית חיפה עו"ד דוד עציוני, שמעון סבג, זאזא כהן, חלי ממן, דפנה אולמן בארי, מאיר קילים, ניצן מרסיאנו, סיגל שטרנברג, אברהם ציבין, מירב שרוט, רחלי בן גלים, ניקולאי קודש, שרון פימה, אלי דבי, חנה ומוטי וגנר, גבי כץ, גאולה פנחס, ענבל כדורי, הזמר הבינלאומי מרשאל מרין וזוגתו מירה, עו"ד שרין סולן, עו"ד סופי ספקטור, עו"ד לימור מגן, אלירן טל, רונית קיטאי, גדי נס, יורם מארק-רייך, יבגני זרובינסקי, שף דניאל כץ, יפה גביש, ענת שקד ועוד רבים וטובים.
 

שר הכלכלה אלי כהן עם דוד עציוני, סגן ראש עיריית חיפה


הקוסם יוני ליבמן, שמוכר כ'יוני אלדיני הגדול', היה אחראי על הסאונד, והחלק האמנותי כלל את די.ג'יי יוסי פיטוסי ואת אלביס הישראלי, הלא הוא ערן לברון.
 

וכמובן, אין ארוע נחשב מבלי שלירן חולצה אפורה ישתרבב לתמונה. כאן הוא עם חני לביא ויוני אלאדיני הגדול


ואי אפשר שלא להזכיר את הכיבוד העשיר שעמד לרשות המגיעים, מהקייטרינג של יגאל אלון, וגם את הקינוחים הנהדרים עליהם טרחה ניקול רפלוביץ.
 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.