מתחם אדם וחווה

השקת קונספט המטבח הפתוח של מתחם אדם וחווה

 

אנשי תקשורת מכל רחבי הארץ, מובילים חברתיים וסלבס מקומיים הגיעו בראשון השבוע אל מתחם האירועים "אדם וחווה" ## הארוע הנוצץ התקיים לכבוד השקת קונספט של מסעדה בסגנון המטבח הפתוח, על יתרונותיו הרבים ## על היח"צ - משרדה של לימור כרסנטי

 

אתר כדאי לדעת

 

לימור כרסנטי, בעלת משרד היח"צ המצליח שפועל עם האולם. צילומים: משה מעוז

בערבו של יום ראשון, ה-1 בספטמבר, זרמו המון בני אדם יפים אל מתחם "אדם וחווה" הממוקם במבואות העיר חיפה בסמוך למרכז הקונגרסים. רבים מהם נמנו על השמנא וסלתא של העיר חיפה - אנשי תקשורת, מובילים חברתיים וההיי-סוסייאטי המקומיים. כולם באו למפגש היכרות עם המתחם והשקת הקונספט החדש - של מסעדת שף בסגנון המטבח הפתוח.

קונספט של מטבח פתוח הוא בהחלט נכון ונבון בעידן שבו תוכניות טלוויזיה ומערכות עיתונים עוסקים בתחקירים על המתרחש במטבחים של בתי מלון ומסעדות. 


הכנת המנות מתרחשת ממש מול קהל האורחים, כך פועל הקונספט. וזה מאפשר לצוות המטבח לתפקד כמסעדה איכותית לכל דבר. כמו במסעדה גם פה מוצבים תפריטים על השולחנות, האורחים יכולים ליהנות ולהזמין כל מנה שיחפצו ללא הגבלה של כמות וזמן, צוות המטבח פעיל כל הערב ובונה מנות בכל רגע נתון מחומרי גלם איכותיים וטריים. היתרונות ברורים: לא צריך להמתין לשעה מאוחרת למנה העיקרית, אין הפסקות מרובות והאירוע זורם באופן טבעי, כשכל אורח מקבל שירות אישי על פי רצונו.
 


שוקה (שוקי קדוש) הוא השף של המתחם, בעל רזומה עשיר ונסיון קולינרי רב בענף האירוח והאירועים, השף אמון על תפריט גורמה ייחודי, פרודוקטים טריים ומובחרים מרחבי העולם וסגנון הגשה מעודכן ואופנתי, כאשר התפריט מגוון ומתעדכן לעיתים תכופות.
 

המתחם מאפשר אירוח של 2 אירועים בערב - ב-2 גנים נפרדים המציעים חופה ומתחם קבלת פנים בסגנון - open market, וזאת בזכות מחיצות מודולריות דקורטיביות ואקוסטיות, שמאפשרות לכל ארוע להתנהל באופן עצמאי, סה"כ: עד 1400 מוזמנים בערב אחד. מערכות הטכנולוגיה, התאורה וההגברה במתחם, הינן מהמובילות והמתקדמות בעולם.
 

צילום: אתר כדאי לדעת

בנוסף, מתחם אדם וחווה מהווה רקע מושלם להצגת מסרים עסקיים, במקום מתקיימים אירועי גאלה והשקות, כנסים, קונגרסים וימי עיון. וראוי לציין שהמתחם כולל גן ירוק ופורח ומבנה אורבני עכשווי ומרהיב אשר עוצב על ידי האדריכל שוקי בגים. 

צילום: אתר כדאי לדעת


הצוות ב"אדם וחווה", מקצוען ובעל נסיון רב בתחום האירוח, מסעדנות, חיי הלילה והאירועים, צוות תוסס ויצירתי שמונע מאהבה לאנשים ולאירוח. הצוות מלווה את בעלי האירוע עד להגשמת פרטי הפרטים של החלום, עיצוב המתחם, החופה, תפריטי קבלת הפנים וחווית האירוח בקונספט של מסעדת שף.

רשימת הנוכחים היתה ענקית, אז נזכיר רק אחדים, כי קצרה הרשימה מלהכיל: עו"ד תמי אולמן ובעלה פרופ' יהודה אולמן, עופרה שבתאי, דפנה בארי, חני לביא, תמי ברק, אימן בסטוני, טלי ברקוביץ', לאה וצליל שלם, עמי אשכנזי, ניקולאי קדוש, צילה ואריה ברוך, יורם כרפיס, יורם מארק-רייך, שרון ודויד פימה, עו"ד סופי ספקטור, עו"ד לימור מגן, יוסי פלד, רונית קיטאי, אביטל מגן, וכמובן - מירי אברהם ותמר סללחה ממשרדה של לימור כרסנטי.
'
 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.