גרנד קניון: סניף דגל למותג הסניקרס הספרדי HOFF

השבוע הושק בגרנד קניון סניף הדגל של מותג הסניקרס הספרדי HOFF בהשקעה הנאמדת בכמיליון וחצי ש"ח ## קבוצת סיטי טיים היא היבואנית והמשווקת הבלעדית של פנדורה, פורלה ופרפואה ובעלת רשת המולטי ברנד קוק&בייק ## הסניף החדש מתפרס על שטח של כ-100 מ"ר

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

צילום: יחצ

קבוצת סיטי טיים, היבואנית והמשווקת הבלעדית של פנדורה, פורלה, פרפואה ובעלת רשת המולטי ברנד קוק&בייק, ממשיכה להתרחב עם קבלת זיכיון בלעדי בישראל למותג הסניקרס הספרדי המוביל HOFF.

בעקבות סניף HOFF בקניון עזריאלי בתל אביב, הושק השבוע סניף שני של המותג בקניון עופר גרנד בחיפה. ההשקעה בסניף החיפאי נאמדת בכמיליון וחצי ש"ח. הסניף החדש משתרע על שטח של כ-100 מ"ר, וניתן למצוא בו מגוון עשיר של נעלי סניקרס איכותיים לנשים וגברים, פרטי קיץ, אקססוריז ופרטי אופנה.  

צילום: יחצ

HOFF הינו מותג נעלי סניקרס ספרדי, אשר בימים אלו עושה את צעדיו הראשונים בזירה הבינלאומית. המותג HOFF התחיל כעסק מקוון באלצ'ה (אליקנטה) בשנת 2017 והפכה לאחת החברות המבטיחות ביותר בתעשיית האופנה בספרד וכיום הוא בין מותגי הסניקרס הצומחים באירופה. עם 15 חנויות רחוב עד היום בספרד, וחנות נוספת שנפתחה לאחרונה בפריז ובקרוב גם בלונדון. 

יוני קצן, מנהל פיתוח עסקי קבוצת סיטי טיים: "לאחר פתיחה מוצלחת בתל אביב, קבוצת סיטי טיים מתרגשת לגדול ולהרחיב את משפחת HOFF עם חנות שניה בישראל. מדובר במותג סניקרס ספרדי צעיר עם קצב צמיחה שרק הולך וגדל מיום הקמתו. קבוצת סיטי טיים תמשיך לפעול במטרה להרחבת הרשת תוך שימת דגש על שירות וחווית קניה אידיאלית. אנו מזמינים את הציבור להגיע לחנויות המעוצבות והייחודיות של המותג בתל אביב ובחיפה, או להקליק באתר הסחר וליהנות מנעליים באיכות לא מתפשרת, בעיצובים ייחודיים." 

ניר ברקן, מנכ"ל עופר גרנד קניון חיפה: "אנו שמחים לפתוח בצפון הארץ את חנות הדגל של  המותג הספרדי   שידוע  באיכותו, בעיצובים שלו ומחירים הנוחים שלו.  מדובר במותג סניקרס גלובלאלי ויצירתי הכולל גם  פריטי אופנה."

החברה גם חיזקה את סל המוצרים שלה עם היצע נוסף של פריטים כמו מגפיים, סנדלים, תיקים וקולקציות ביגוד.  

סיטי טיים הינה היבואנית והמשווקת בלעדית של מותגים בתחום התכשיטים, האופנה, הלייף סטייל והמטבח, לקבוצה ארבע רשתות מובילות עם סניפים בפריסה ארצית ואתרי קניות אונליין. 

צילום: אתר כדאי לדעת

רשת חנויות פנדורה: 

מותג התכשיטים הבינלאומי פנדורה, תכשיטים המאפשרים לכל אחת לעצב לעצמה את התכשיט לפי הסטייל האישי שלה ובהתאם לתקציב שלה. למותג מגוון צמידים, טבעות, עגילים ושרשראות אלגנטיות במגוון מתכות.

רשת חנויות פורלה: 

מותג התיקים האיטלקי שנוסד בבולוניה בשנת 1927. למותג מגוון תיקים, ארנקים, נעליים ואקססוריז בעיצוב איטלקי מעור איכותי.

רשת חנויות פרפואה: 

רשת האופנה והאקססוריז המובילה בעולם פרפואה, מציעה ללקוחותיה אביזרי אופנה ייחודים וטרנדיים במחירים נגישים. המותג מציע תיקים וארנקים, שעונים, נעליים, בגדים, תכשיטים, אביזרי שיער, כובעים וצעיפים ופריטי אופנה מתחלפים, כאשר מדי שבוע מושקת קולקציה חדשה בחנויות המותג בארץ וברחבי העולם.

רשת חנויות COOK&BAKE: 

רשת מולטי ברנד לכלי בישול ואפייה המוכרת במגוון מותגים בינלאומיים ואת מותג הבית ROSO.

צילום: אתר כדאי לדעת