קשת טעמים: סופרמרקט אונליין

בתור אחד ששונא לעשות קניות, מצאתי מזמן את הפיתרון המושלם – אשתי מופקדת על הנושא ## והנה, כעת, גם היא מצאה פיתרון הרבה יותר מוצלח – חנות האונליין החדשה של קשת טעמים ## יש מבצעים, מחירים נוחים, מוצרים שלא מוצאים ברשתות אחרות, והמשלוח עצמו – פשוט ומהיר 

יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת 

צילומים: אתר כדאי לדעת

אנחנו חיים בתקופה שבה זמן שווה כסף. 

לא לכל אחד יש את הזמן והחשק להיכנס למכונית, לנסוע אל הסופרמרקט המועדף עליו, לחפש חנייה, לחפש עגלת קניות, לחפש מטבע של 5 או 10 שקלים כדי לשחרר את העגלה ולהשתמש בה, ואז לשוטט בין המחלקות השונות, להדוף מוכרנים שמנסים למכור לך חבר מועדון למרות שכבר יש לך, לכווץ את העיניים בניסיון להצליח לקרוא מה המחיר ומה המשקל של מוצרים מסוימים, להשוות מול מוצרים דומים אחרים את המחיר (וזה מצריך ידע במתמטיקה דרגה 5, או שימוש במחשבון), לבחור, לשים בעגלה, להתחרט, לעמוד בתור לקופה, לגלות שבחרת בתור שמתקדם הכי לאט בדרך אל החופש, להיזכר ששכחת משהו חשוב ולשעוט להביא אותו, להתנהל מול הקופאית, להישבע באוזניה שאין לך צורך באף אחד מהמוצרים במבצע שהיא מנסה לדחוף לך, לשלם באופן כזה או אחר, לצאת מהסופרמרקט ולדחוף את העגלה הכבדה עד למכונית המרוחקת, להעביר את המוצרים מהעגלה למכונית, לנהוג לכיוון הבית, לסחוב את הסלים הכבדים מהרכב אל תוך הבית, ואז לחטוף על הראש כי שכחת לקנות את הדברים שבגללם בכלל נסעת לשם. 

אז זהו, שאפשר גם אחרת. 

תתפלאו – אבל אחרי שעברתי את החוויה המפרכת הזו כמה וכמה פעמים, מצאתי פיתרון – הוצאתי 'פטור' מקניות, ובשנים האחרונות אשתי היא זו שעוברת את מסלול האימים הזה, ואני רק עוזר לה בהובלת הסלים מהרכב אל תוך הבית.

היא דווקא מסתדרת עם משימת הקניות, ובניגוד אליי – לא רואה משהו מפרך. מתלוננת רק על אובדן הזמן. 

אבל... לאחרונה גילתה גם אשתי, שאפשר אחרת. 

כן, היא גילתה את חנות האונליין החדשה של רשת 'קשת טעמים', ששירות המשלוחים שלה עובר דרך מרכז רובוטי חדשני!! 

ומכיוון שאצלנו במשפחה מעדיפים לרכוש בחנויות וברשתות שמוכרות גם מוצרים לא כשרים – הרי שזהו פיתרון אידיאלי. היא נכנסה לאתר האינטרנטי של הרשת, וגילתה שהוא ידידותי, נוח לשימוש, מציע מגוון רחב של מוצרים, ומבליט מאוד את המבצעים למיניהם. הוזלות, מבצעי השבוע, מבצעי 1+1. הכול ברור מאוד, המחירים מוצגים לראווה, וברובם הם גם משתלמים מאוד. קשה לפספס. קל ומהיר. 

אז עשינו ניסיון ראשון השבוע. נרשמנו כחברי מועדון, קיבלנו לטלפון פירוט עדכני של מבצעים, עברנו על המחלקות השונות באתר האינטרנטי, בחרנו מוצרים, וביצענו הזמנה. נתנו לנו את האפשרות לבחור את המועד המתאים לנו להגעת הכבודה. בחרנו בשעה 20:30, וקיבלנו אישור, בצירוף התראה שייתכן זמן המתנה של עד שעתיים. 

בשעה 21:26 קיבלנו התראה לטלפון שהשליח בדרכו אלינו, וניתן לעקוב בזמן אמת על התקרבותו לעבר הבית. בדקנו, ומצאנו שהוא יגיע בעוד 7 דקות. וגם הופיע שמו של הנהג, ואפשרות לשלוח לו סמס או להתקשר אליו. 

הרכב עצר לפני הבית, והשליח הביא את המשלוח פנימה, כשהכול ארוז ומסודר.  

אחר כך קיבלנו לנייד בקשה למשוב. בקשה לדירוג לגבי איכות השירות, הדיוק, האדיבות, איכות המוצרים, וגם אפשרות להערות. המשוב שלנו היה בהתאם לחוויה הטובה מאוד.

עלות משלוח: בהזמנה ראשונה מהאתר - המשלוח בחינם. עלות משלוח - 30 שח, בהזמנה מ-750 שח - עלות משלוח - 10 שח. בהחלט שווה את החיסכון בזמן, דלק, מאמץ וכיו"ב. :)

קשת טעמים - חנות אינטרנטית: לחצו כאן