רשת Wolt Market הגיעה לחיפה!

הסופר שלכם, וולט סטייל ## הסניף החיפאי של רשת החנויות הכחולות ממוקם בקריית אליעזר ומציע מגוון של 4,000 מוצרים במשלוח מיידי ## ביקרנו באתר, ביצענו הזמנה, ולהלן התרשמותנו... 

יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת 

צילום: שי עזרי, wolt ישראל

רשת הסופרמרקטים Wolt Market מתרחבת שוב וכעת היא מגיעה גם לחיפה! הסניף החיפאי של רשת החנויות הכחולות ממוקם בקריית אליעזר ומציע מגוון של 4,000 מוצרים במשלוח מיידי. במקביל, נפתח גם סניף חדש במודיעין. 

סניפי Wolt Market מציעים מבחר של 4,000 מוצרי מזון, פירות וירקות טריים, בשר ועוף טרי של חוות הבוקרים, אלכוהול וטבק, לחם ומאפים, היגיינה וניקיון, מוצרי בריאות, מוצרים לתינוקות ועוד. בנוסף, ב-Wolt Market מגוון מוצרי בוטיק ייחודיים, מוצרי בשר פרימיום, פרחים בסופי שבוע ואוכל מוכן. 

החנויות הכחולות של Wolt Market יפעלו בכל יום משמונה בבוקר ועד חצות. ניתן להזמין משלוח או לבצע איסוף עצמי מהסניף, בהזמנה דרך האפליקציה. חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית מוצרי הסופר ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. החנויות הכחולות פועלות היום בתל אביב, רמת גן, פתח תקווה, ראשון לציון, רעננה, נתניה, רחובות, אשדוד, כפר סבא והרצליה. 

קטגוריית מוצרי הסופר ב-Wolt כוללת בין היתר את הרשתות שופרסל, ויקטורי, רמי לוי בשכונה, טיב טעם, מחסני השוק, פרשמרקט וסופר יודה, בפריסה ארצית רחבה. סניפים נוספים של Wolt Market, צפויים להיפתח בהמשך השנה. 

שמוליק נבון, מנכ״ל Wolt Market ישראל: ״אנחנו מתרגשים לפתוח את שנת תשפ״ד עם שני סניפים חדשים במודיעין ובחיפה! הישראלים מחפשים את חווית הקנייה המיידית, האיכותית והמרגשת שאנחנו מציעים דרך Wolt Market, ואנחנו רואים את זה בכל עיר שאליה אנחנו מתרחבים. זיהינו את הביקוש בקרב התושבים בחיפה והקריות ובמודיעין ואנחנו שמחים להביא להם את חווית הקניה המרגשת שהיא הסיבה להצלחה שלנו״. 

צילום: יח"צ wolt ישראל

הכניסה לאתר קלה. כתבתי בגוגל: וולט מרקט חיפה, ומיד נכנסתי פנימה.

הקטגוריות הן: טופ 10, מבצעי חיסול (כולל ציון מספר המוצרים בהוזלה, שעדיין יש על המדף שעומד להתרוקן), מוצרי חלב וגבינות, המזווה, המקפיא, המקרר, אלכוהול, מוצרים לטבעונים וצמחונים, ומוצרי פארם ומוצרים לבית. ויש גם מוצרי תוקף קצר, שהם כמובן מוזלים במיוחד וראויים לשימוש לטווח הקצר בלבד, לפני שהם הופכים לפגי תוקף.

המזווה מציע שימורים, רטבים, עוגיות, דגני בוקר, חטיפים, נשנושים, ממתקים ושאר מוצרים שלא זקוקים לקירור. המקפיא מציע גלידות, בשרים, בצקים למיניהם (ג'חנון, בורקס ועוד), ירקות קפואים וכיו"ב. המקרר מציע בעיקר סלטים ונקניקים. ההתמצאות קלה. לכל מוצר יש תמונה ברורה, כולל מחיר ומשקל. 

השלב הבא היה להירשם לאתר. גם זה בוצע בקלי-קלות. 

היות ומדובר בחברת משלוחים מנצחת, המשלוח אמור להגיע אל היעד תוך 40-30 דקות, והוא ניתן להזמנה מ-8:00 בבוקר ועד חצות, מיום ראשון ועד שבת. שבעה ימים בשבוע. דווקא כאן נתקלנו בבעיה. מסתבר שהיות ואנחנו מתגוררים בשכונת דניה, הרי שהמרחק והזמן משחקים תפקיד. משלוח אלינו מקריית אליעזר עלול לארוך 50 דקות, ואת זה האפליקציה מתקשה לקבל... 

אז נכון, אפשר להשתמש באופציית האיסוף העצמי מרחוב תל אביב בקריית אליעזר, אבל מבחינתנו, כצרכנים, המשלוח הביתה הוא שם המשחק. הוא חוסך לנו דלק, חיפוש חנייה וזמן. וכל זה גם שווה חיסכון בכסף, כמובן.

היות ומדובר בסניף חדש, יצרנו קשר עם מי שצריך, והמשלוח סופק לנו בכל זאת, ואפילו צורף אליו שי לראש השנה. 😊 הוא הגיע ארוז היטב, ודייק בכל מה שרשמנו בהזמנה.

+++
אתר: https://wolt.com/he/isr/haifa/venue/wolt-market-haifa-kiryat-eliezer

המשלוח הגיע אל היעד. צילום: אתר כדאי לדעת