חדש בעיר התחתית: בייתי באבל טי - תה עם טפיוקה ועוד

המשקה שכבש את העולם מגיע לעיר התחתית בחיפה ## משרד היח"צ של לימור כרסנטי קיבץ עשרות רבות של מובילי דעה מחיפה והסביבה לפתיחת בית התה החדש של בעלי רשת הפטיסרי הידועה קרמרי דה ל'אקלר ## שתו לרוויה!   

יורם מארק-רייך 

אתר כדאי לדעת 

צילומים: אתר כדאי לדעת

את רשת הפטיסרי הידועה קרמרי דה ל'אקלר, מכירים כל חובבי המתוקים. בעוונותיי מעולם לא ביקרתי שם עדיין, ולא בגלל שאני לא אוהב מתוקים, אלא דווקא משום שאני מת על מתוק, וחששתי להתמכר. אבל גם זה יתוקן מתישהו, כי כל כך הרבה אנשים שואלים או מבקשים ממני המלצה על קרמרי, מתוקף היותי הדמות הבולטת בסביבה בכתיבה על מקומות אוכל, ואני לא יודע מה לענות להם. 

הבעלים של רשת קרמרי דה ל'אקלר הם ויקי ואליהו רפאלי, ולאחרונה הם החליטו לפתוח בצמוד לסניף שלהם בדרך העצמאות 49 בעיר התחתית, גם בית תה, שיוכל להשלים את החוויה שתתחיל אצלם עם עוגות, גלידות וקינוחים, ותסתיים בבית התה החדש שלהם, שמציע משקאות באבל-תה ושייקים. 

המיקום הינו אידיאלי. במרחק הליכה קצרה מהמושבה הגרמנית, מתחנת רכבת השמונה, ומעוד מקומות בילוי ומרכזי עובדים בעיר התחתית. 

שמו של המקום החדש הוא משחק מילים, שלא בטוח שכולם מבינים – BEITEA – והוא מציע באבל טי ושייקים ייחודיים. הבאבל טי הינו משקה של תה וכדורי טפיוקה שמקורו בטייוואן. אני, אישית, לא אוהב טפיוקה, אבל לדברי משרד היח"צ הנמרץ של לימור כרסנטי, הטרנד כבש את לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, הונג קונג, והוא בדרכו לכבוש כל עיר בעולם. נקווה שגם את חיפה. 

הסניף החדש של רשת בייתי באבל טי נפתח בימים אלה באותה כתובת, דרך העצמאות 49, ושם תוכלו ליהנות מתפריט מגוון של חליטות תה אקזוטיות, משקאות תה בחלב בצבעים אינסטגרמיים (רמז: שווה לצלם!), ושייקים של תה ופירות. הכול בליווי כדורי טפיוקה רכים שמחליקים בגרון בצבעים ובטעמים משוגעים. 

אני, שכאמור לא חסיד של טפיוקה, טעמתי ולגמתי שייק טעים שכלל בין היתר מנגו ופסיפלורה, ולבקשתי הוא הגיע ללא טפיוקה. אבל אני לא דוגמה. רבים אחרים שהגיעו לערב ההשקה, אהבו את המשקאות שלהם בדיוק כפי שהם בתפריט. 

התפריט כולל טעמים קלאסיים כמו הג'אז מוד (תה ירוק יסמין בשילוב פסיפלורה, אננס, בוֹבה דובדבן ובוֹבה ליצ׳י- 22 שח) וסוויט סטרוברי (שייק תותים ומנגו בשילוב תה ירוק אולונג, טפיוקה וקרם שמנת - 27 שח), וגם טוויסטים ייחודיים כמו המאצ'ה (על בסיס תה מאצ'ה בשילוב חלב, וניל, קרם שמנת, קרם ברולה וטפיוקה- 26 שח) והטייגר (תה שחור בשילוב חלב, וניל, קרמל, קרם שמנת, קרם ברולה וטפיוקה - 26 שח), וגם שייקים בשילובים מעניינים. כולם מיוצרים מחומרי גלם טריים בהכנה מיידית ע"י צוות המיקסולוגים במקום. 

 כותב שורות אלה בחיבוק עם מנכ"לית משרד היח"צ, מירי אברהם

שעות פתיחה: א-ד, ש: 11:00-24:00 ה-ו: 11:00-1:00 

טלפון: ‎052-4328980 

אינסטגרם: https://instagram.com/beiteahaifa 

בייתי באבל טי. דרך העצמאות 49, חיפה