פאפא ג'ונס: עכשיו גם בחיפה

פאפא ג'ונס: עכשיו גם בחיפה 

                                                                     

רשת הפיצות השלישית בגודלה בעולם פתחה סניף שני, בשדרות מוריה בחיפה ## מהו סוד ההצלחה של הפיצה הזו? מה המחירים? ומה יש לה להציע... 


                                                                           

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת


                                                                           

                                                                           

צילומים: אתר כדאי לדעת
 

                                               

"תאפה פיצה טובה יותר, והעולם כבר ימצא את הדרך אליה!"

את הביטוי שנאמר לראשונה בשנת 1972, הגה ג'ון שאטנר - המייסד של פאפא ג'ונס בזמן אפיית הפיצה הראשונה שלו ללקוחות הפאב של אביו באינדיאנה, ומאז ועד היום זה המוטו פאפא ג'ונס.

 רשת פאפא ג'ונס פיצחה את סוד ההצלחה הבינלאומית, שהביא אותה לפרישה של למעלה מ-5000 סניפים בכל רחבי העולם. לפי המצגת שראינו, זוהי הרשת השלישית בגודלה בעולם, אחרי דומינו'ס ופיצה האט.

 

אסף גרינברג


קבוצת השותפים שמאחורי רשת פרנג'ליקו והסושייה פתחה את הסניף הראשון של PAPA JOHN’S בפברואר 2016 ברחוב דיזנגוף בתל אביב. היות וברשת הזו מקפידים על תשומת לב לפרטים הכי קטנים, התמקדות באיכות חסרת פשרות, עברו כמעט שנתיים של התמקצעות והתאמה לטעמים הישראלים, עד שרק עכשיו, בסוף דצמבר 2017 נפתח הסניף השני של הרשת בשד' מוריה בחיפה.

הסניף החיפאי נפתח במקום הסניף הראשון של רשת פרנג'ליקו שפעל שם כ-15 שנים. מכאן והלאה, מתכוונת קבוצת השותפים להקים במהירות כ-15 סניפים בכל רחבי הארץ, בתוך 3 שנים. הקמת הסניף הראשון היתה מאתגרת במיוחד. מה גם שבמקביל הוקם גם מפעל הבצק בנתניה, שיספק את הבצק לסניפים השונים. הסניף השני, נפתח כאמור כעבור שנתיים, אבל הסניפים הבאים ייפתחו בקצב מזורז.


השבוע הוזמנו נציגי התקשורת המקומית להיכרות עם הסניף החיפאי ולטעימות. אסף גרינברג, שבעבר היה בכיר ברשת פיצות גדולה אחרת, הינו אחד השותפים בקבוצה הנוכחית. הוא הראה לנו מצגת מפורטת, סיפר על הרשת וענה על שאלות. אחדים מאיתנו הצטרפו אליו בסוף המפגש לסיור במטבח החדש והנוצץ מניקיון של הפיצרייה כדי ללמוד כיצד מכינים שם את הפיצות.
 

זה לא רק נראה טעים...זה טעים!


לדברי הבעלים, חומרי הפיצה הם איכותיים במיוחד. חברת שטיבל מספקת קמח חיטה עשיר בפרוטאין, ולכן אין צורך להוסיף לו גלוטן שמשמש כסוג של דבק בפיצות מאיכות פחות טובות. הרוטב מיובא מקליפורניה ועשוי מעגבניות מובחרות. הגבינה היא של חברת גד ומכילה 100% מוצרלה.
 

                           

התפריט כולל פיצות בשריות, פיצות צמחוניות, מרגריטה קלאסית, תוספות שונות, אצבעות גבינה, גריק רול, פפרוני רול, כנפיים צלויות וקינוחים: פאפא לוטי וגלידת האגן דאז. הפיצות נמכרות רק בשתי מידות: משפחתית ואישית. הבעלים מניחים שחלק הארי של הפיצות יוזמן במשלוחים, אך ניתן לקנות במקום ולשבת לאכול.

המחירים: 

 בשריות – 41.50 ₪ לפיצה אישית, 89.90 ₪ למשפחתית. צמחוניות – 39.90 ₪ לאישית, 84.90 ₪ למשפחתית. מרגריטה – 29.90 לאישית, 71.90 למשפחתית. יש מבצעים והנחות.

                                                                           

                                                                           

שעות פתיחה ומשלוחים:

ראשון – שבת, 12:00 עד חצות.

לאתר פאפא ג'ונס: https://papajohns.co.il/



פאפא ג'ונס. שד' מוריה 132, חיפה. הזמנות: 6699*

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.