עושים ספורט? תאכלו פיצה PRO של דומינו'ס!!‏

עושים ספורט? תאכלו פיצה PRO של דומינו'ס!!‏

 

פיצה וספורט? קבלו את סודות התזונה של ליונל מסי ותפריט ההתאוששות ממאמץ בקבוצת הכדורגל של ברצלונה ## עכשיו בדומינו'ס פיצה...


אתר כדאי לדעת



אם יוצא לכם לשבת עם חברים או בני משפחה, והרעב מתחיל לכרסם לכם בבטן – בדרך כלל, ההתלבטות היא בין הזמנת המבורגר לבין הזמנת פיצה. אז זהו, שמעכשו כבר לא צריך להתלבט. כחלק מהחיפוש אחר קהלים חדשים, דומינו'ס פיצה יוצאת עם פיצה ייחודית שפותחה ברשת העולמית במיוחד עבור קהל חובבי ההמבורגר.

הפיצהבורגר משלבת בין גבינת מוצרלה, בשר המבורגר, מלפפונים חמוצים, בצל ועגבניות, כשמעל הכל רוטב המבורגר קלאסי, ואפילו שומשום על "הקשה" של הפיצה. 

במסגרת ההשקה דומינו'ס תשיק גם לראשונה צ'יפס בתפריט, עם אפשרות למשלוח תוך 30 דק' בלבד! כך שלקוחות יוכלו להינות מארוחה מלאה הכוללת בנוסף למשפחתית פיצהבורגר מנת צ'יפס משפחתי ובקבוק קוקה קולה 1.5 ליטר.

הפיצהבורגר תושק גם בגרסה צמחונית כשרה עם תחליף בשר איכותי שמכיל חלבוני קטניות מובחרים.

במסגרת ההשקה רשת דומינו'ס פיצה תשיק מס' מבצעים מיוחדים בהזמנת משפחתית פיצהבורגר פלוס פיצה נוספת, או בהזמנת ארוחות משפחתיות עם פיצהבורגר, ציפס ושתייה.


הפיצהבורגר תוצע על הבצק הקלאסי של דומינו'ס ובצק הכוסמין. מלבד גבינת המוצרלה תיהנו מ- תוספת של 150 גרם בשר המבורגר טחון איכותי, חמוצים, בצל, עגבניות ואפילו נגיעות שומשום על הקשה של הלחמניה...סליחה הפיצה, ומעל הכל רוטב המבורגר מיוחד ברוח אלף האיים, שנוצר משילוב הרטבים שהולכים הכי טוב עם המבורגר קלאסי.


להשלמת החוויה, הפיצהבורגר תגיע גם בארוחת בורגר קלאסית עם מנת צ'יפס משפחתי ומתובלת מתפוחי אדמה פריכים, קטשופ HEINZ וכמובן בקבוק קולה משפחתי של 1.5 ליטר. לחובבי הצמחונות שגם רוצים להנות יישמר המתכון המקורי עם שינוי אחד והוא שבמקום הבשר המבורגר המפורק יקבלו תחליף בשר איכותי המכיל חלבון אפונה, חלבון סויה, קמח חומוס, טפיוקה ובצל שיוצרים מרקם וטעם מדוייקים לחוויה הבשרית.


במסגרת ההשקה תוצע הפיצה במספר מבצעים: 

· ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר + מנת צ'יפס משפחתי + בקבוק שתיה 1.5 ליטר ב- 99.9 ש"ח.

· משפחתית פיצהבורגר + משפחתית קלאסית ב-66 ₪ כל אחת.

· משפחתית פיצהבורגר ב- 49.9 ₪ בלבד, על כל קניה של ארוחת פיצהבורגר הכוללת משפחתית פיצהבורגר, צ'יפס משפחתי ובקבוק 1.5 ליטר של קוקה קולה.

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.