ניו יורק בגרסת דומינו'ס פיצה

ניו יורק בגרסת דומינו'ס פיצה

 

דומינו'ס פיצה משיקה את New York Pizza ## פיצה דקה דקה עם 6 משולשים ענקיים ומיקס גבינות ייחודיות ## ויש גם תוספת מתנה!

 

יורם מארק-רייך

אתר כדאי לדעת

 

צילום: דן פרץ
 

מהדורת הקיץ של דומינו'ס פיצה יצאה לדרך ב-8.7, והיא מוגבלת לשלושה חודשים בלבד. קבלו את New York Pizza משפחתית, שנחתכת ל-6 משולשים במקום 8, כך שכל משולש הינו דק דק וענק. מעליו מפוזרות גבינות ייחודיות של קשקבל, פרמז'ן ומוצרלה טרייה המחזקות את הטעמים של כל סלייס. כדי להשלים את הטעם מקבלים תוספת מתנה – רצוי איזה נקניק מגניב סטייל ניו יורק.

בדומינו'ס כמובן מפרגנים עם השקה חגיגית והטבה מיוחדת: משפחתית New York Pizza + משפחתית 100% מוצרלה ב-59.9 ₪ כל אחת. מחיר New York Pizza 59.9 ₪ באיסוף עצמי.

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה זאת במטרה לחדש ולהציע מגוון אפשרויות וטעמים לקהל לקוחותינו. כרשת אמריקאית אנו גאים להעניק ללקוחותינו את החוויה הניו-יורקית עם פיצה חדשה שהגיעה אלינו לסניפים הישר מרחובות העיר התוססים ומשלבת חומרי גלם טריים ואיכותיים. New York Pizza עברה תהליך פיתוח ממושך שכלל התאמות ומבחני טעימה ממושכים עד שהגענו לטעם הפריך. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לקפל את הפיצה בצורה אנכית, בדיוק כפי שעושה הניו-יורקר הממוצע, ופשוט ליהנות מהביס."

 

 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.