דומינו'ס פיצה: תפריט חדש עם מגוון מנות וטעמים חדשים

דומינו'ס פיצה: תפריט חדש עם מגוון מנות וטעמים חדשים

דומינו'ס פיצה מרחיבה את התפריט, ומשיקה מנות חדשות המתווספות לתפריט הפיצות ## צ'יזי רולז, צ'יקן בייטס, קינמון בייטס, דומינו'ס ווינגס ועוד...

יורם מארק-רייך

 אתר כדאי לדעת 

צילום: דן פרץ

כולם אוהבים פיצות. 

אוקיי, כמעט כולם אוהבים פיצות. אז מה עושים אם כל בני המשפחה, או כל החבר'ה, רוצים להזמין פיצה, ואז מישהו אומר שדווקא בא לו משהו אחר, לא פיצה"?

בדיוק בגלל זה, דומינו'ס פיצה משיקה תפריט חדש הכולל מנות חדשות המגיעות מחוץ לעולם הפיצות.

בשלב הראשון, החל מהיום, דומינו'ס פיצה מרחיבה את התפריט עם מנות חדשות ומפתיעות שכל אחד יכול למצוא משהו שהוא ממש יאהב מעבר לפיצות שהזמין. בין המנות החדשות תוכלו למצוא: Domino's wing ברוטב ויאטנמי, Chicken bites שהם נתחוני חזה מצופים ופריכים עם מגוון רטבים לבחירה, Cheesy rolls מוצרלה זיתים, Cheesy rolls מוצרלה חמאה ועשבי תיבול, ואפילו הרחבה של התפריט לקהל הטבעוני עם Cheesy rolls טבעוני. כמו כן תושק גרסה חדשה ופריכה ללחם השום האלמותי של הרשת עם טעם וניחוחות משגעים וגם קינוח ה-Cinnamon bites המפורסם עם רוטב אייסינג וניל מפנק, הן בגרסא קלאסית והן בגירסה טבעונית.

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי דומינו'ס פיצה: "תחום משלוחי המזון עד הבית מתעצם ועובר שינוי, כשכיום יותר ויותר לקוחות מעדיפים להזמין את האוכל עד הבית, וליהנות מערב או בילוי עם המשפחה והחברים. החלטנו להגדיל את ההיצע ולהרחיב את התפריט שלנו אל עולמות נוספים מעבר לתפריט הפיצות, כך שכל אחד בבית יכול למצוא את הדברים שהוא ממש אוהב. המנות החדשות יאפשרו לנו להגיע לקהלי יעד נוספים וחדשים וגם להגדיל את ההזמנות בקרב לקוחותינו. השקה זו הינה המהלך הראשון חם מהתנור ממגוון מנות חדשות שעתידות להכנס לתפריט"


כדאי לדעת:

לרגל ההשקה הרשת מציעה שתי הטבות אטרקטיביות לבחירת הלקוחות:

א' - משפחתית + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 85 ₪ + הטבה נוספת למזמינים בדיגיטל במשך השבועיים הראשונים להשקה במחיר של 79.9 ₪

ב' - 2 משפחתיות + 2 תוספות + 2 נלווים/קינוחים לבחירה ב- 140 ₪

    (מוצרים נלווים/קינוחים מסוימים בתוספת תשלום)

-

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.