בלאק מסביב לעולם: שנה חדשה, תפריט חדש!!

בלאק מסביב לעולם: שנה חדשה, תפריט חדש!!

 

רשת הבשר וההמבורגרים הוותיקה והאהובה עלינו, רשת BLACK, בהנהגתו של שף בוקששתר בלאק, משיקה תפריט חדש עם טעמים מכל העולם!! ## המבורגרים חדשים, מנות עוף פיקנטיות, סלטים וקינוחים ומרעננים

 

יורם מארק-רייך
אתר כדאי לדעת

 

סיאטל אנטריקוט. בורגר עם בצל מקורמל גאודה נמסה חמאת בוטנים מעדן אוז וחסה. צילום: יורם אשהיים


רשת Black משיקה תפריט חדש עשיר בטעמים סובבי עולם: המבורגרים חדשים, מנות עוף פיקנטיות, סלטים וקינוחים חדשים ומרעננים. הרשת, שאת המטבח שלה מוביל השף הכי יצירתי בארץ, פרופסור מדופלם להמבורגרים - שף צחי בוקששתר - משיקה את התפריט החדש בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ.
 

עוף בורגר. חזה עוף בלחמנית המבורגר עם ממרח לימון כבוש פרוסות חציל בגריל וירקות. צילום: נימרוד גנישר


התפריט החדש ילווה אותנו לאורך סתיו וחורף 2019 של רשת בלאק. הפסקה לארוחה משפחתית, חברתית או זוגית המבטיחה תמורה מלאה וחוויה טעימה.
 

סלט קלראשו. מוגש עם פיתה דרוזית. צילום: נמרוד גנישר

צחי בוקששתר, שף ובעלים: "רשת בלאק לאורך כל השנים שמה את העדפותיו של הסועד הישראלי בראש סדר העדיפויות ומכאן הגיע הרצון להתאים את חלק מהמנות לאורח חייו. הישראלים בעשור האחרון טסים הרבה יותר, נחשפים לטעמים מגוונים וגם אנחנו ברשת בלאק מצאנו לנכון לרענן ולהתאים את החוויה בארוחה לטעמים האישיים של מבקרינו וזאת לצד המנות הקלאסיות והמוכרות. החוזקה של בלאק היא איכות ללא פשרות של בשר ורכיבים טבעים וטריים גם בכל השאר"

צ'אנג מאי. בשר עסיסי אננס חלפיניו חריף בצל ירוק מעדן אוז קצוץ ומיונז חרדל. צילום: יורם אשהיים


התפריט מושפע מטעמים סובבי עולם, פיקנטיים, מעושנים, מתובלים בטעמים שהגיעו כהשראה מהמזרח הרחוק, אסיה ,אמריקה ומזרח אירופה.  לצד אלו מוגשים סלטים בריאים עתירי ירקות וירוקים ברטבים מקוריים וכמובן מנות הדגל הפופולריות שעליהן אי אפשר לוותר אף פעם. המנות נבחנו ועברו מבחני טעימה והעדפה אצל מאות קרניבורים שמטיילים ואוכלים בכל העולם. אז גם לכם יהיה טעים!

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.