פלאזה נצרת עילית

פלאזה נצרת עילית 

רח' חרמון 2, נצרת עילית

טלפון:  
04-6028282   


צילומים: שגיא מורן

 

מלון פלאזה נצרת עילית ניצב במרומי גבעה מעל ציר התנועה שחוצה את העיר נצרת עילית לעיר התחתית נצרת ומאפשר לחוש ולהרגיש אווירה של חו"ל ממש כאן מתחת לאף. מכל חלון בחדר משקיף נוף פנורמי מרהיב של העיר העתיקה בנצרת, גגות הרעפים, הסמטאות המתפתלות, הכנסיות וצריחי המסגדים. מנקודת תצפית שכזו תרגישו על גג העולם ותנשמו אוויר הרים צלול כיין.



נצרת הינה פנינה תיירותית גלילית אותנטית וייחודית. היא טומנת בחובה פסיפס אנושי ורב תרבותי, עיר עם היסטוריה רבת שנים, אתרים וכנסיות, וכמובן את סיפורו הקסום של ישוע.

מלון פלאזה נצרת עילית מציע נופש מפנק שכולל: טיולים מרתקים בעיר ובסביבתה, חוויה קולינארית אותנטית במסעדות המלון האיכותיות, ולינה במלון מפנק וחמים המתהדר בחדרים מרווחים ומאובזרים. יתרונו הבולט הינו מיקומו במרחק הליכה מהעיר העתיקה ומפניניה הרבות. 
 



היצע המלון:

המלון מציע 184 חדרים מרווחים, חדרי משפחה, חדרים בקומת עסקים עם חיבור לאינטרנט אלחוטי, שש סוויטות וסוויטה נשיאותית וכן חדרים מותאמים לנכים וחדרים ללא עישון. בחדרים: טלויזיה בכבלים, מייבש שיער, ערכת קפה, כספת, מיני בר, מיזוג אוויר וטלפון. עוד מציע המלון  מועדון בריאות, בריכת שחייה חצי אולימפית ובריכת פעוטות (בעונה), חדר כושר מפואר, מאובזר ומשוכלל סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי, מספרה, מיטות שיזוף, סלון קוסמטי המעניק טיפולי פנים ארומאטיים, טיפולי ניקוי והחדרת לחות, פדיקור, מניקור ובניית ציפורניים. בנוסף, מציע מכון הספא מבחר  עשיר ומגוון של טיפולי ספא.

במלון מתחם אירועים גדול ומפואר (עד 700 איש), שתוכנן ועוצב בהקפדה יתרה, ומצויד במערכות תאורה והגברה בשיא הטכנולוגיה החדשנית והמודרנית.
 
מסעדות המלון:

מלון פלאזה נצרת עילית מזמן חוויה קולינרית עשירה עם מגוון מטעמי השף. ארוחות כשרות וערבות לחיך, המוגשות במסעדות המלון "אואזיס" ו"פלאזה".

המנות המגוונות כוללות מטבח פיוז'ן ומשלב מנות אקלקטיות בניחוח בלקני, ים תיכוני ומזרחי. כיאה לאזור הגלילי תמצאו גם מבחר של סלטים גליליים עם נגיעות מזרחיות ייחודיות. במסעדת אואזיס הממוקמת בקומת הכניסה של המלון, 240 מקומות ישיבה עם נוף ומזנונים מגוונים. מסעדת פלאזה שבקומה השניה מכילה 160 מקומות ישיבה ומציעה גם היא נוף מהפנט ורומנטי להשלמת החווייה.

בילוי ופנאי:

היות המלון נגיש לאתריה ההיסטוריים של העיר העתיקה נצרת, יכולים אורחי המלון ליהנות זולת משימוש חופשי במתקני המלון גם מטיולים מודרכים (יוצאים מדי שבת בשעה 10 מפתח המלון ללא תשלום) עם מורה דרך מקצועי שיקח אותם במסע בזמן, באתריה וסמטאותיה הציוריות של נצרת.

בימי שישי בערב מציע המלון מופע מוסיקלי וריקודים אל תוך הלילה. (לקבוצות גם באמצע השבוע בתיאום מראש). לציבור אורחיו שומרי המסורת מוצעים סיורים מודרכים באתריה של העיר נצרת עילית ובית כנסת.

צור קשר:  

טלפון: 04-6028282

אתר המלון:

www.plaza-nazarethilit.co.il