מלון פסטורל

מלון פסטורל כפר בלום

 

מלון פסטורל מציע 190 חדרים בגדלים ועיצובים שונים, ומשתרע על שטח של 53 דונמים ## חדר האוכל מציע אינספור מנות וטעמים, חדר הכושר פתוח לכולם, הספא מפנק, הבריכה היא אולימפית, ארועי התרבות מגוונים ואיכותיים, ויש גם הרבה אטרקציות ואופציות לטיולים בסביבה ## אז באנו להתארח...

 

יורם מארק-רייך
אתר כדאי לדעת

 

צילומים: אתר כדאי לדעת


נסיעה של כשעה וחצי מחיפה הביאה אותנו לכפר בלום, שבו שוכן מלון פסטורל. הדרך היתה נעימה והתנועה זרמה במהירות. בדרך הבחנו בכלים חקלאיים גדולים שרופים, שהזכירו במשהו את המשוריינים הפגועים בדרך ההיסטורית לירושלים, אבל כאן הם נשאו שלטים שזעקו "טרור חקלאי".
 

מלון פסטורל כפר בלום כולל 190 חדרים בגדלים ובעיצובים שונים ובו אגף בוטיק חדש, חדרי סופריור חדשים ומרווחים וסוויטות, על שטח של כ-53 דונמים של מדשאות ומרחבים ירוקים. המלון ממוקם בתוך ליבו של הנוף הגלילי, על גדות הירדן ואל מול הרי הגולן והגליל. כרי דשא גדולים הפרידו בין מבני הקומתיים שבהם חדרי האירוח.  הגענו בשעת ערב מוקדמת של יום חמישי, והחדרים שנותרו היו מרוחקים. המלון, שמציע מרכז כנסים משוכלל ל- 320 איש, אירח באותו סופ"ש כנס בנושא פרמטולוגיה, והתפוסה היתה גבוהה. בקבלה הוסבר לנו שהחדר שלנו נמצא במרחק חמש דקות הליכה. בכל זאת, בחרנו לנסוע לשם, כדי לא להשתרך בשבילים עם מזוודה ותיקים.

 


החדרים

החדר שלנו נקרא על שם הזמרת היהודייה האהובה ברברה סטרייסנד. על אחד הקירות בחדר תלויה תמונה מחמיאה של הזמרת מימי נעוריה, ולצידה תקציר של סיפור חייה, הקריירה המזהירה שלה ומעורבותה הפוליטית. חדרים אחרים בבניין שלנו נקראו על שמות זמרות מפורסמות אחרות, ביניהן ג'ודי גארלנד, מרסדס סוסה, מדונה, מריאן אנדרסון, נינה סימון ועוד.

 

 
החדר בו התארחנו היה רחב מאוד, מאובזר בכל מה שבנאדם צריך כדי להרגיש בחופשה. חדר האמבטיה גדול ומפנק ובו גם אמבטיה וגם מקלחון רחב בעיצוב איטלקי קלאסי. מהחדר יוצאת מרפסת קטנה שניתן לשבת בה ולצפות על נוף המדשאות הירוק והצמחייה המטופחת. המיטה הזוגית גדולה ונוחה. מולה טלוויזיית LCD רבת ערוצים, ויש גם עמדת קפה הכוללת מכונת קפה משוכללת של נספרסו וקפסולות לשימוש יומיומי, מקרר, וארון קיר גדול מאוד שכולל גם כספת. נזכיר גם כי יש רשת WIFI חופשית, חלוקים אישיים ונעלי בית. 
 

בארבע השנים האחרונות הושקעו בהרחבת מלון פסטורל ובשדרוגו 21 מיליון ₪. המלון כולל כיום 45 חדרי בוטיק, 12 חדרי סופריור, 30 חדרי פרימייר, 24 חדרי גרנד, 68 חדרי דלקס ועוד 10 סוויטות.

לפני כ-5 שנים חנך המלון את אגף הבוטיק החדש, המכיל 45 חדרים גדולים ומאובזרים. עקב כך שינה משרד התיירות את סיווג המלון מרמה C למלון משולב B+A, מהלך שהפך את פסטורל למלון הראשון במלונאות הקיבוצית בעל הסיווג הגבוה ביותר.
 


חדר האוכל

היות והיתה זו שעת ערב, מיהרנו להתארגן ויצאנו לחדר האוכל. ההליכה אל חדר האוכל הסמוך ללובי נעמה לנו. בדיעבד, לעובדת הריחוק היחסי של חדרנו לא היתה משמעות. להיפך, נהנינו מההליכה לשם ובחזרה. הצמחייה הטבעית המטופחת עוררה את סקרנותנו, ויצאנו למחרת לשוטט ולתור אחר צמחים וקקטוסים מעניינים.

אגב, בדרכנו לארוחת הבוקר, למרות שיצאנו כשהשמש מאירה, הרי שבבת אחת התקדרו השמיים והתחיל לרדת גשם. גשם טרופי שהניס אותנו משביל ההליכה לתפוס מחסה באחת הכניסות למבנים. אם להודות על האמת, זה מזג האוויר שמרגש אותנו, ואנו מעדיפים אותנו גם בקיץ...
 

בארוחת הערב, כמו גם למחרת בארוחת הבוקר, ניכרה השקעה רבה בעיצוב. צורת ההגשה מוקפדת. שורות מעוצבות של מנות אישיות צבעוניות ומרהיבות, לצד קערות גדולות ותבניות עמוסות בכל טוב. המגוון היה עצום. בארוחת הערב הוגשו בשרים מסוגים שונים, ביניהם סטייק פילה, נקניקיות שווארמה על הפלנצ'ה, שניצל, קבב ועוד. והיו גם דגים, צ'יפס וירקות מבושלים או מוקפצים, מגוון גדול של סלטים, ירקות טריים, זיתים וחמוצים, לחמים ולחמניות, וכמובן, קינוחים שהיו ערוכים בעיצוב מפתה. רק לקחת וליהנות.
 


למחרת, בארוחת הבוקר הוגשה ארוחה חלבית. שלל גבינות קשות ורכות, פירות מפולטים: תפוז, אשכולית ואשכולית אדומה. מבחר מאפים, פנקייקס שהוכנו לעיני הסועדים, חביתות בשלל צורות ותוספות, פשטידות, מאפים, מעדני חלב, דגני בוקר למיניהם, מבחר לחמים מכל הסוגים והמינים. קפה הוגש לשולחן, וניתן היה להזמין גם אספרסו מעמדת הקפה.
 


מנהל חדר האוכל, עמד על המשמר, בדק שהאורחים לא חסרים דבר, הנחה את העובדים לנקות ולסייע, וכל זאת נעשה באדיבות ובשירות ראוי לציון. אחת האורחות איחרה והגיעה לארוחת הבוקר לאחר זמן הסגירה, ושמנו לב שבכל זאת היא התקבלה בסבר פנים יפות ומזמינות.
 


ספא פסטורל

ביום השני לשהותנו, התארחנו בספא. הוא ממוקם בסמוך ללובי, ויש גישה ישרה לאורחים מהלובי אל מתחם הספא. הוא כולל מגוון טיפולי גוף ונפש באווירה שקטה ופסטורלית ובליווי צוות מקצועי. חלוק, מגבת ונעלי בית יחכו לאורחי המלון בתא האישי, ומשם מתחילים את מסע הפינוקים במתקני הספא, הכוללים: חמאם טורקי, סאונה פינית לוהטת, דלי מתהפך, כיורי רפלקסולוגיה, מערת זרמים, חדר כושר, פינת חליטות תה וקערת תפוחים ירוקים המומלצים לאכילה לאחר טיפול. השירות היה מאוד אדיב, והטיפול – מענג. אפילו הציעו לנו קרואסון עם סלמון כשיצאנו משם.
 


נכנסנו פנימה לחדר רחב ידיים ובו חדרים שונים. במרכזו גומחות ג'קוזי למסאז' לרגליים, הממוקמות בין עציצי צמחיה טבעית ונושמת. הקירות עשויים סלע טבעי המשווה תחושה של טבע פראי. אם תהיתם מהו חדר הדלי המתהפך, הרי שמושכים בחבל ודליי מים מרעננים נשפכים ומרעננים את הגוף שספג את חום החמאם וחדר הסאונה הפינית.
 

חדרי הטיפולים נמצאים בקומה העליונה. מסדרון ארוך ובו חדרים בקצהו המרוחק, חדר גדול ובו מיטות להתרגעות אחרי טיפול. המטפלים/ות ממליצים להישאר שם ולשכב כחצי שעה, לשתות מים ולאכול פרי לפני שיוצאים וחוזרים לפעילות רגילה.
 

הכניסה לספא והשימוש במתקניו הם ללא עלות לאורחים המזמינים טיפול בספא. לאורחי המלון שאינם מזמינים עיסוי, המחיר הינו 40 ₪ לאדם. השימוש בחדר הכושר המשוכלל הינו ללא עלות. לכולם. 
 

תרבות ומוסיקה

סופי השבוע המוסיקליים ("פסטורליה בצלילים") ואירועי התרבות של המלון, המתקיימים זה 16 שנים ברציפות, מציעים שילוב של תרבות, מוסיקה, טיולים ואירוח יוקרתי.

סדרת "פסטורליה בצלילים" מציעה בכל שנה 10-12 סופי שבוע של תרבות ומוסיקה בנושאים שונים: מוסיקה קלאסית, מוסיקה קלה, אופרה, ג'אז ובלוז, זמר עברי, מוסיקת עולם, ספרות ותיאטרון. סדרה נוספת של תרבות היא "פסטורליה במילים" – סדרת מפגשים לשוחרי מידע, המתקיימת זו השנה השביעית ברציפות.

ארועי תרבות ומוסיקה יש גם למשפחות ולילדים. אירועים אלו מתקיימים מעת לעת ובעיקר בחגי ישראל: ראש השנה, סוכות, פסח ושבועות. מופעים של אמנים, הצגות ילדים של תאטרון אורנה פורת ועוד.

בחמישי עד שבת 16-18 באוגוסט 2018 מתוכננות הפעילויות הבאות: סימפונט רעננה בקונצרט מיוחד לילדים, מופע האלומיניום 'אלומיני', תמר גלעדי, אהרלה קמינסקי, מצפה כוכבים ושייט קייאקים.
 

אטרקציות בסביבה

מלון פסטורל שוכן על גדות נהר הירדן ולמרגלות החרמון. בקיץ, במרחק הליכה, נמצאים הקייאקים. בחורף הנוף הנשקף מן החדרים הוא החרמון המושלג. כמו כן, נחלי הצפון ואתרי הטבע שבגליל הם אטרקציה נפלאה לטיול במרחק של דקות נסיעה מהמלון.

הכניסה לבריכה האולימפית של פסטורל היא בחינם לאורחי המלון. בקרבת המלון מגרשי ספורט מקורים, מגרש כדורגל, טניס ועוד, לשימוש והנאת האורחים.


קייאקי כפר בלום

שייט קייאקים ושלל פעילויות באתר. מרחק הליכה דקות ספורות מהמלון.

הבריכה האולימפית ומגרשי ספורט:

בריכת השחייה האולימפית של מלון פסטורל כפר בלום טובלת בירוק - מרבדי דשא, עצים גבוהים, פינות מוצלות ונוף להרי הגולן. כיסאות נוח, שמשיות, בריכת פעוטות ומזנון המגיש ארוחות קלות, שלגונים ושתייה. אורחי המלון נהנים מכניסה חופשית לבריכה, מגבת ואוויר צלול. (הבריכה פתוחה מערב פסח ועד ערב שמחת תורה).

הכניסה לבריכה הנה חינם לאורחי המלון. בקרבת המלון מגרשי ספורט מקורים, מגרש כדורגל, טניס ועוד, לשימוש והנאת האורחים.

 

צ'ק אין: החל מ-15:00.  צ'ק אאוט: עד 11:00. בשבת – עד מוצ"ש.

ויי-פיי: חינם

חנייה: חינם, יש שפע של מקומות חנייה.

העישון אסור בחדרים.
נגיש לנכים. 

מחירים ביולי 2018:

חדר דלוקס מחיר לזוג ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר – 1,140₪ באמצע שבוע. בסופ"ש – 1,440 ₪.

חדר גרנד דה-לוקס – תוספת 100 ₪ ללילה.

חדר פרימייר – תוספת 200 ₪ ללילה.

חדר בוטיק – תוספת 300 ₪ ללילה.

סוויטה – תוספת של 400 ₪ לחדר לכל לילה.

תוספת לילד – החל מ- 285 ₪ ללילה.

 

מחירים באוגוסט 2018:

חדר דלוקס מחיר לזוג ללילה ע"ב לינה וארוחת בוקר – 1,440₪ (בכל ימות השבוע).

חדר גרנד דה-לוקס – תוספת 100 ₪ ללילה.

חדר פרימייר – תוספת 200 ₪ ללילה.

חדר בוטיק – תוספת 300 ₪ ללילה.

סוויטה – תוספת של 400 ₪ לחדר לכל לילה.

תוספת לילד – החל מ- 360 ₪ ללילה.

 

לפרטים ולהזמנות: 04-6836611    www.kfarblum-hotel.co.il