מלון מטיילים מטולה

מלון מטיילים מטולה

רח' הראשונים 52, מטולה

טלפון מרכז הזמנות:  
-04-9958568




 


צילום: יחצ

בקצה רחוב הראשונים במטולה שוכן לו מלון מטיילים מטולה. המלון הוקם בשנת  1936 תחת השם 'המבריא' ונועד כבר אז לשמש את אנשי העיר שחיפשו אויר נקי ונוף הרים. במשך 77 שנים ניהלה משפחת גולדברג הוותיקה את המלון, וכעת ממשיכה קבוצת מלונות מטיילים את מסורת האירוח רבת השנים, בתום ארבעה וחצי חדשי שיפוץ ועיצוב, וחונכת את המלון הצפוני והחדש ביותר שלה. מלון מטיילים מטולה מצטרף לשלושה מלונות מטיילים שמפעילה הרשת ברחבי הגליל, המבוססים על קונספט ה-B&B האירופאי.

צילם: אלברט אדוט
 

בת חן וטל ישועה, בעלי קבוצת מלונות מטיילים, העניקו למלון שיפוץ ועיצוב מחודש בעלות כוללת של כ-3 מיליון ₪, בכדי להתאים אותו לרמת האירוח הכפרי והשירות המוקפד המאפיינים את פעילות הקבוצה ואת רוח התיירות המטיילת. המלון שופץ על כל חדריו, הוכנסו בו מערכות מודרניות הנדרשות במלונאות החדשה, תוך הקפדה מלאה על שימור החצר הוותיקה והמסורת ארוכת השנים.

בדומה לשלושת המלונות הנוספים הממוקמים בקיבוצים גשר הזיו, איילון ומלכיה, מבוסס מלון המטיילים במטולה על היכרות מקיפה עם מגוון המסלולים ואתרי הטיול והנופש באזור ומציע לנופשים  את כל הכלים הנדרשים כדי לצאת ולהכיר את הגליל מקרוב. הצוות המקצועי מסייע למטיילים בבחירת היעדים ותכנון המסלול, בין אם מדובר בטיולים רגליים, ממנועים או ביקור בנקודות תצפית מרהיבות ואתרי חן  מוכרים יותר ופחות באיזור. בנוסף להדרכה המקצועית, נהנים אורחי המלון גם מכרטיסי אורח המקנים הנחות בעשרות אטרקציות ומסעדות בגליל.
 

צילום: יחצ


 

עלות לילה + ארוחת בוקר:

חדר זוגי/ סטודיו באמצע השבוע לזוג - 500 ₪, תוספת לילד - 100 ₪.
בסופ"ש - 600 ₪, תוספת לילד – 100 ₪.
מיני סוויטה - באמצע השבוע לזוג - 650 ₪, בסופ"ש - 750 ₪.



אתר אינטרנט: www.travelhotels.co.il