מלון דויד טאואר

מלון דויד טאואר 

מלון דויד טאואר ממוקם קרוב לחוף הים של נתניה, במרחק חציית כביש אחד ## זהו ממש מרכז העיר נתניה, צמוד לכיכר העצמאות, מטרים ספורים מחוף הים והטיילת העירונית היפהפייה ## המלון מציע חווית אירוח אלגנטית, יוקרתית ומפנקת, בסגנון אירופאי מוקפד

 

יורם מארק-רייך
אתר כדאי לדעת

 

צילומים: אתר כדאי לדעת
 

הגענו בצהרי יום, ונכנסנו עם המכונית היישר אל החניון המיועד לאורחי המלון. משם עלינו במעלית אל הלובי. כבר כשנפתחה דלת המעלית התגלה לעינינו עיצוב מרהיב, רצפת המעלית מעוטרת בתחריט אוריינטלי, ותמונה של נסיך ונסיכה לבושים בסגנון מזרחי של פעם על דופן המעלית. הניחוח האוריינטלי עטף אותנו בכל מקום. צבעים חמים ועזים במיוחד. תחושה של הוד והדר שתלווה אותנו לכל אורך שהותנו במלון, בכל הקומות ובכל האגפים בהם ביקרנו. הסגנון האוריינטלי תופס את העין. הצבעים החמים עטפו אותנו מכל עבר. צבעי בורדו משולבים בטורקיז, מושך את העין ואת הלב.

עם צאתנו מהמעלית פנינו אל דוכן הקבלה. שם קיבלו את פנינו באדיבות רבה, ובזמן שרשמו את פרטינו, התכבדנו בכוס סיידר תפוחים עם המון קינמון, חריפות שנעמה לחיך. משם עלינו לחדר בקומה החמישית. חדר רחב ידיים, מאובזר בכל הדרוש ועוד יותר מזה. מעוצב בסגנון מודרני. שונה מהסגנון שחווינו בדרכנו אל החדר.
 


בחדר, כמו גם ליד הלובי ובמקומות נוספים במלון נתקלנו בצילום של נסיכה אוריינטלית. התמונה רדפה אותנו והציתה את דמיוננו. לא התאפקנו, וביקשנו הסבר. אז ככה: מסתבר שישנו סיפור מסגרת שעוטף את המלון, ובמרכזו הסולטן העותומאני דאוד פאשה, שבנה ארמון למאהבת שלו כדי שיוכל לבוא ולבקר אותה מדי פעם, והיא זו שמופיעה בתמונה. מי שמדגמנת בתפקיד המאהבת היא מיס אשדוד, שהתאפרה והתחפשה לצורך זה.

אסור לעשן בחדרים, וטוב שכך. אבל אפשר לצאת מהחדר למרפסת גדולה, שמשקיפה כמובן אל הים ואל הטיילת שעל החוף. במרפסת גם ניתן לעשן, ויש בה אפילו מאפרה המרמזת על כך, על גבי השולחן שניצב בה.

החדר הכיל מיטה זוגית גדולה, שאחרי שביליתי בה לילה, אני יכול להעיד שהיא גם נוחה. חדר האמבטיה היה מאובזר בכל מה שזקוקים לו תיירים בעידן המודרני, וכמובן שבחדר עצמו גם המתין לנו מקרר עם בקבוקי שתייה שונים (בתשלום), ומיתקן להכנת קפה אספרסו.


"דויד טאואר" הוא המלון הראשון בארץ של רשת המלונות הבינלאומית Accor, שמחזיקה כ-4000 מלונות ברחבי העולם, המלון, שנפתח ביולי 2017 בנתניה, פועל תחת המותג היוקרתי M gallery by Sofitel, מנוהל על ידי הרשת והוא הראשון מתוך סדרה של מלונות שהרשת מתעתדת לנהל בארץ.
 


המלון כולל 75 חדרים, המתפרסים על פני 7 קומות, ובו מגוון חדרים וסוויטות, בהם חדרי Executive. לרשות חדרי הEXECUTIVE  והסוויטות עומד טרקלין עסקים מפואר ומאובזר, וכן חדר מחשבים וחדר ישיבות הנהלה.

לכל חדרי המלון מרפסת מרוהטת ולמרבית החדרים נוף ישיר לים. בכל החדרים, מכונות נספרסו, טלוויזיות חכמות, מיניבר מאובזר וכן אינטרנט אלחוטי חינם ואיכותי בכל המלון לרבות החדרים. כמו כן, לרשות האורחים חניה תת קרקעית גדולה ללא תשלום (על בסיס מקום פנוי), וכן שיחות קוויות חינם בתוך ישראל מחדרי המלון.

המלון מותאם למנהלים ולאנשי עסקים המבקשים ליהנות מחוויית אירוח המשלבת בין אירוח נוח, רגוע ומפנק, ברמה בינלאומית, לבין האפשרות לניהול פגישות ועסקים במקום. כמו כן, המלון מותאם לאירוח של ישראלים ותיירים הרוצים ליהנות מחוויית אירוח ברמה בינלאומית, ובסטנדרטיים הגבוהים של הרשת הצרפתית.
 



המלון עוצב על ידי האדריכל מיכאל אזולאי, ומותג ע"י חברת אסטרטגיה שיווק ומיתוגUP 360 בהשראת סיפור המגדל האגדי של הסולטאן העותומאני הגדול דאוד פאשה, שנודע בחיבתו הגדולה לחופי הים התיכון. בעיצוב המלון הציב האדריכל רף חדש של סטנדרטים, פאר ואווירה מלכותית הן בחללים הציבוריים והן בחדרים שעוצבו בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב. החדרים צוידו בכל פריטי האבזור והנוחות המאפיינים את הסטנדרטים הגבוהים והנודעים של הרשת הבינלאומית.

+++
טווח מחירים ללילה: החל מ- 1200 ₪ ללילה לזוג.
צ'ק אין: החל מ-15:00.  צ'ק אאוט: עד 11:00
ויי-פיי: חינם
חנייה: חינם בחניון שמתחת למלון
העישון אסור.
נגיש לנכים.
מספר חדרים: 75, כולל סוויטות
אתר המלון: http://www.viamarisspa.com/

רח' המלך דויד 8, נתניה. טלפון: 09-3741133

 
++++++++++++
הספא VIA MARIS


לרשות אורחי המלון מתחם ספא יוקרתי ומפואר בשם "ויה מאריס". הספא משתרע על פני 1000 מ"ר וכולל 9 חדרי טיפולים, בהם סוויטת טיפולים זוגית הכוללת ג'קוזי ואמבט פרטי. החדרים מאובזרים במיטות חשמליות ולצדם חמאם טורקי אותנטי, בו ניתן לקבל טיפול מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר, המאובזר ומצויד במכשירי כושר מתקדמים וחדשניים, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת מנוחה בסגנון אותנטי-מסורתי המשקיפה לנוף הפנורמי של הים. הכניסה לספא ולמתקניו הינה חינם לאורחי המלון  (לא כולל טיפולים) ומוגבלת מגיל 16 ומעלה.


הספא נחשב לחדשני מסוגו, ונבנה בסטנדרטים גבוהים ביותר, תוך מעורבות של צוות מומחים שהגיע במיוחד לישראל הושקעו מיליוני שקלים.

הזמנו, זוגתי ואני, טיפול של 45 דקות כל אחד. אני – טיפול שוודי, היא – טיפול שוודי שכלל גם אבנים חמות. אלה הם הטיפולים הבסיסיים והפופולאריים, אך הספא מציע גם טיפולים שונים ומיוחדים כמו טיפול נוסח מלזיה שמשלב שימוש במקלות במבוק מחוממים, או טיפול נוסח מרוקו שיש בו שימוש בשמן הארגן הידוע בסגולותיו הרפואיות. ולא נגעתי כאן אפילו במעט אופציות הטיפולים שמציע הספא.

בספא התנגנה לה מוזיקה נעימה שבקעה מהרמקולים בווליום נמוך. פקידת הקבלה, כמו כל מי שעובד שם, וכך גם לקוחות הספא – כולם התאימו עצמם לאווירה הנעימה, והקפידו לדבר כמה שפחות, ובשקט.

שתי המעסות, של זוגתי וגם שלי, דיברו רק אנגלית, והעניקו לכל אחד מאיתנו טיפול נעים ומשחרר, שהפיג ולו במעט את תלאות היומיום והמירוץ האינסופי בו אנו נמצאים. עם תום הטיפול, שארך 45 דקות, שחלפו להן בנעימים, התייצבנו בפינת הרגיעה של הספא, שתינו כוס מים קרים מתוך מיתקן שהכיל גם נענע ולימון שהעניקו למים טעם מרענן, לקחנו לנו כמה עוגיות טעימות, הכנו תה צמחים, והתרווחנו לנו על כורסאות. מהמקום בו ישבנו נגלה לפנינו הים במלוא הדרו, והבטנו מוקסמים בגלים השוצפים והשועטים לעבר החוף.
 


"בחירת הציוד, החומרים והכותנה לספא ויה מאריס נעשתה בהקפדה רבה עם שימת דגש מיוחדת על שמירת הסטנדרטים של רשת SOFITEL העולמית", מסבירה לימור רובס מבעלי הספא, "גם בחירת הצוות עומד בראש סדר העדיפויות שלנו. הצוות שהולך איתנו בעל ניסיון עשיר בענף ומלווה אותנו שנים רבות, בכל אחד מפרויקטים שהקמנו ב- 20 השנים שאנחנו בענף."

שעות פעילות הספא: ימים א-ה 09.00-21.00 ושישי שבת 09.00-17.00
חדר הכושר: ימים א-ה 07.00-21.00 שישי שבת- 07.00-17.00
לתיאום והזמנות: 09-8800084
 
http://www.viamarisspa.com/