וילה בן עמי

וילה בן עמי - מלון בוטיק ספא

 

וילה בן עמי - חווית אירוח וספא בגליל - שוכנת במתחם חדש, יוקרתי, ירוק ומוקפד ## קבוצת בלוגריות ונשות תקשורת הוזמנו ליום כיף במטרה להכיר מקרוב את המקום... 

 


אתר כדאי לדעת

 

ספא בן עמי. צילומים: שרה איקו
 

מזג האוויר היה נחמד אלינו, והנסיעה מחיפה אל מושב בן עמי שבקרבת נהריה היתה נעימה ומרגיעה. אבל את הרוגע האמיתי מצאנו דווקא שם, בספא בן עמי. ארוחת בוקר נהדרת על טהרת הבריאות המתינה לנו שם, והפינוק רק התחיל...


מיד אחרי ארוחת בוקר על טהרת הבריאות, שהזכירה לנו שוב כי בריא יכול להיות גם טעים מאוד, יצאנו להכיר את מתחם הספא על מתקניו השונים. מתקנים שבהמשך נוכל להתנסות ברובם. עשינו היכרות עם הבריכה החיצונית, עם הג'קוזי והסאונה, התרשמנו מהמרחב הירוק של המדשאה בחוץ - כבר הזכרתי שמזג האוויר היה ממש-ממש נחמד אלינו והשמש זרחה - וזממנו על הערסל הגדול שנמצא במרחק נגיעה. אחר כך חזרנו אל חדר האוכל, שם התנסינו בסדנת הכנת לחם. ומיד בהמשך הזמינו את כולנו לעיסוי מפנק. אז תגידו אתם - מה עוד יכולנו לבקש...
 

משמאל: ליאת מגור ורינת בין
 

ספא בן עמי הוא מקום פסטורלי לחופשה לזוגות ולמשפחות, המבקשות לחגוג יחד בוילה מרווחת מרובת חדרים, פינות ישיבה משותפות, מטבח משותף לחוויה משפחתית חגיגית במיוחד. למשפחות וקבוצות, המקום מציע בנוסף לחדרי אירוח, בריכה פנימית מפנקת וסגורה, מטבח גדול ומאובזר, לובי גדול עם טלוויזיה וכורסאות מפנקות, פינת אוכל גדולה והרבה פינוקים. לחוויה פסטורלית, עם הרבה טבע ושקט בגליל המערבי.
 

משמאל: רינת בין, מהמשרד למיתוג ושיווק, לצד גבי כץ

המקום מציע חדר מפנק ואינטימי הכולל עיסוי וארוחת בוקר בבראסרי ושימוש במתקני הספא, בריכה חיצונית, ג'קוזי וסאונה. בין אם זה קיץ או חורף, החופשה בוילה בן עמי מתאימה בכל עונה.

אירחו אותנו יפה ובנדיבות, המנטורית לעסקים ליאת בין ואחת השותפות בספא בן עמי - ליאת מגור, שהיא גם מנהלת המקום. תודתי שלוחה לשתיהן, כמו גם לאנשי הצוות היעילים והחביבים.
 

מזנון מלא מעדנים טעימים ובריאים המתין לנו...

החבילות שמציע הספא:

החבילות מיועדות למספר שעות של פינוק אמיתי. פשוט לעלות על חלוק, אחרי שהשלנו את הבגדים, ואיתם גם את כל טרדות היומיום, לבחור טיפול מענג ממבחר הטיפולים, להנות מארוחת בוקר עשירה וטעימה, וממתקני הספא המגוונים.

 

מראה של חדר אופייני בווילה המפוארת
 


מחירון:

 

מגע של קסם -                                 550 / 600 ₪
פינוק לאוהבים - 680 ₪
ניחוח אישה (חבילת ספא לאישה) - 660 ₪
ריקמת החיבור (חבילת ספא לגבר) - 600 ₪
קוקטיל החלומות - 780 ₪
סודות הטיפוח - 700 ₪
עוצמה מלכותית - 770 ₪
יום פינוק זוגי - 900 ₪
מן המזרח באהבה - 650 ₪
ניחוח הודי - 750 ₪
חוויה זוגית מושלמת בארבע ידיים - 850 ₪

 


שלוש בלוגריות תופסות שלווה בג'קוזי

כדאי לדעת: 



וילה בן עמי כוללת 8 צימרים (חדרי אירוח) אשר עוצבו בצורה קפדנית ביותר ומאובזרים ברמה גבוהה ובכל טוב. לכל חדר בוילה יש כניסה נפרדת, מקלחת גדולה, מסך טלוויזיה גדול ופינת ישיבה אישית מחוץ לחדר עם כסאות ושולחן אשר מאפשרת ליהנות מהסביבה השקטה והפסטורלית תוך כדי רגיעה ומנוחה בלי כל צורך לעזוב את החדר – מקום אידיאלי עבור חופשות זוגיות רומנטיות. בתוך הוילה ניתן למצוא בריכה פנימית מפנקת וסגורה, בנוסף ישנה בריכה נוספת שהיא בריכה חיצונית אשר מוקפת בדשא ירוק ובצמוד אליה יש ג'קוזי מפנק שאידיאלי עבור זוגות.

במקום ישנו מנגל גדול אשר מתאים לאירועים משפחתיים ולאירוח בוילה.
 

לפרטים נוספים חייגו: 072-3340718