הבת האיטלקייה / סוראייה ליין / מודן

הבת האיטלקייה

סוראייה ליין / מודן

רומן היסטורי סוחף על סודות משפחתיים ועל תקווה שאיןלה סוף. זהו הספר הראשון בסדרת "הבנות האבודות", הוא תורגם ל־ 19 שפות והפך לרב־מכר ברחבי העולם.

פליקס התאהב באֶסטי כשראה אותה רוקדת על הבמה בפּיימונטֶה שבאיטליה.היא הייתה בת למשפחה ענייה וחלמה להיות בלרינה, הוא היה בן עשירים ויועד להתחתן עם אישה אחרת, בת מעמדו. ובכל זאת, האהבה ביניהם פרחה. אך העולמות השונים שמהם הגיעו, מלחמת העולם השנייה, ומחויבותו של פליקס למשפחתו עמדו בדרכם.

עשרות שנים לאחר מכן, לילי, ייננית מקצועית שחזרה לביתה ש בלונדון אחריהיעדרות של מספר שנים, מוצאת מכתב ובו היא מתבקשת להתייצב במשרדו שלעורך דין כדי לקבל פריט שהושאר לסבתה המנוחה, פטרישיה. כשהיא מגיעה למשרד, היא מופתעת לקבל קופסת עץ קטנה ובה פיסת נייר ועליה שם של תיאטרון ידוע באיטליה.

לילי, שתכננה לנסוע לעבוד ביקב משפחתי קטן ליד אגם קומו, מחליטה לנצלאת הנסיעה ולנסות לדלות פרטים נוספים על סבתה. בעזרתו של אנטוניו, יינן איטלקי נאה, היא יוצאת לחקור את מקור הקופסה שירשה ואת ההיסטוריה המשפחתית שלה.סיפורה של לילי משתלב בסיפור אהבתם של אסטי ופליקס, ובין נופים שלכרמים מוריקים, עיירות ציוריות ומאפיות משפחתיות, מתגלה סיפור נוגע ללבעל אהבה ואובדן.

סוראיה ליין למדה משפטים אך הבינה במהרה שעתידה הוא בכתיבת ספרים. היאחיה בחווה קטנה בניו זילנד עם בעלה, שני בניה ואוסף של חיות. זהו ספרה הראשון המתורגם לעברית.

296 עמודים, 98 ש"ח.