השמש והכוכב / ריק ריידן + מארק אושירו / זמורה

השמש והכוכב 

ריק ריידן + מארק אושירו / זמורה

לא קל להיות ניקו די אנג׳לו, בנו של האדס, החצוי שמוות ואובדן מלווים אותו לכל מקום. אבל יש קרן שמש אחת בחייו, החבר שלו ויל סולאס, בן אפולו. כשהם יחד, שני החצויים יכולים להתגבר על כל מכשול. או ככה לפחות זה היה עד היום.

אבל ניקו רדוף: קול קורא לו ממעמקי טרטרוס, החלק האפל ביותר של השאול. הוא בטוח שזה בוב, הטיטאן שפרסי ואנבת׳ השאירו מאחור כשברחו מהממלכה של האדס. החלומות של ניקו והנבואות החוזרות של האורקל לא משאירות מקום לספק - ניקו חייב לצאת למסע חיפושים. ברור שוויל מתעקש לבוא איתו, אבל איך ישרוד יצור שכולו אור במקום החשוך ביותר בעולם? ומה הכוונה בנבואה האומרת שניקו יצטרך להשאיר משהו מאחור? 

ניקו ייאלץ להתמודד עם השדים שלו והשדים שיפגוש, כשמערכת היחסים בינו לבין ויל תעמוד למבחן, בעוד הרפתקה עוצרת נשימה של ריק ריירדן, מספר הסיפורים של האלים.  

ריק ריירדן שזכה לכינוי "מספר הסיפורים של האלים" הוא סופר נוער אמריקני עטור פרסים. כנער הרבה לקרוא סיפורי מיתולוגיה וספרי פנטזיה ומדע בדיוני. הוא עבד 14 שנה כמורה לספרות ולהיסטוריה בחטיבת ביניים, עד שפרש כדי להקדיש את כל זמנו לכתיבה. כשבנו ביקש ממנו סיפור לפני השינה, חיבר לו סיפורים המשלבים בין עולם הפנטזיה ועולם המיתולוגיה האהובים עליו. סיפורים אלה הפכו לסדרה המצליחה 'פרסי ג'קסון והאולימפיים', שריתקה בני נוער מהעולם כולו וקירבה אותם לסיפורי המיתולוגיה היוונית. 

ספרי הנוער של ריק ריירדן תורגמו ל־37 שפות, נמכרו ביותר מ־40 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, זכו בפרסים רבים ועובדו לקולנוע. 

עוד סדרות מיתולוגיות של ריק ריירדן: 'גיבורי האולימפוס', 'גורלו של אפולו', 'משפחת קיין ו'האלים המצרים' ו'מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד'. 

443 עמ', 98 ₪.