שיווק דיגיטלי Converted /  ניל הוין / מטר

שיווק דיגיטלי Converted 

ניל הוין / מטר

מעברה השני של כל עסקה נמצאים אנשים אמיתיים. כאן תלמדו איך לכבוש את לבם. 

כשהמותגים הגדולים בעולם רוצים לחדד את אסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלהם, הם מתקשרים לניל הוין – אסטרטג המדידה הראשי בגוגל ועמית בכיר בבית הספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה. בספרו הראשון מציע הוין כללים פשוטים ומבוססי מחקר למציאת הלקוחות הכי טובים ולפיתוח מערכות יחסים לאורך זמן.

תחת הלחץ לספק תוצאות מהירות ומול התחרות האימתנית בשוק, אנשי שיווק רבים ממשיכים להשתמש בשלל שיטות לא בדוקות של שיווק דיגיטלי, המכלות שעות רבות של עבודה ואינספור ניסויים, ואינן ממצות את הפוטנציאל הגלום במאגרי הנתונים. ובסופו של דבר, אנשי השיווק האלה רואים את המתחרים שלהם מזנקים קדימה ועוקפים אותם. 

אבל מה יקרה אם תבנו עסק על בסיס טיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם הלקוחות שלכם ותשתמשו בנתונים כדי להבין מי הם, מה הם צריכים, ואיפה אפשר למצוא עוד לקוחות כמוהם? זה אפשרי. אתם תשאירו את המתחרים שלכם מאחור עם כל הנתונים והחשיבה שלהם לטווח קצר. 

בספר הזה תלמדו כיצד: 

• להבין מהו ערכה האמיתי של כל מערכת יחסים. 

• לנהל שיחה עמוקה ומתמשכת עם הלקוחות הכי טובים שלכם. 

• לשאול את השאלות הנכונות כדי לחזות את צורכי הלקוחות. 

• למצוא עוד לקוחות מצוינים. 

ניל הוין עבד כאנליסט, חוקר, ממציא ומרצה. הוא היה שותף להצלחות מסחררות ולכישלונות יקרים להחריד במרדף אחר בניית מערכות יחסים עמידות עם לקוחות באמצעות מדיה דיגיטלית. הוא היה אחד מאותם מנהלים שאמרו לכולם להיות יותר "מבוססי נתונים". כאסטרטג המדידה הראשי בגוגל, הוין הוביל יותר מ־2,500 שיתופי פעולה עם המפרסמים הגדולים בעולם. עבודתו עזרה לחברות הללו לרכוש מיליוני לקוחות, לשפר את שיעורי ההמרה שלהן ביותר מ־400 אחוזים ולייצר תוספת הכנסות של מיליארדי דולרים. הוא בוגר אוניברסיטת פרדו ואוניברסיטת קליפורניה. בשנת 2018 חזר הוין לאקדמיה כעמית בכיר בבית הספר וורטון למנהל עסקים באוניברסיטת פנסילבניה. זהו ספרו הראשון. 

160 עמודים, 118 ₪.