ממלכת יוריקה: הרפתקה מחוץ לקופסה / אופיר גוטמן / רימונים

ממלכת יוריקה: הרפתקה מחוץ לקופסה

 אופיר גוטמן / רימונים

 


אחרי שראה אור בשנה שעברה, הספר הראשון בסדרה, "ממלכת יוריקה!", ולאחר שקצר הצלחה, גיבורי הסיפור, התאומים ליה ואריאל, שיצאו בספר הראשון להציל את הממלכה מהכישוף של מלכת השעמום, חוזרים אליה שוב ב"הרפתקה מחוץ לקופסה", הספר השני בסדרה.


הפעם הם יוצאים להשיב את אבן האיזמרגד למקומה, כדי להחזיר את הצעצועים שנעלמו מהחנויות שלושה ימים לפני חנוכה וחג המולד.


בדרך הם פוגשים את כל הדמויות המופלאות מהספר הקודם (בהן "תפוח ושמו סטיב" (הלא הוא סטיב ג'ובס), רושם הפטנטים "אלברט מרבה הידיים" (הלא הוא אלברט איינשטיין שגם החל את דרכו כרושם פטנטים) ו"גלילאו העטלף" שמלמד לחשוב הפוך). הפעם מופיעות גם דמויות חדשות כמו לאונרדו דה וינצ'י, ג'ף בזוס ועוד. יחד הם מפצחים חידות שכמעט בלתי אפשריות לפיצוח. אבל רק כמעט...


***

אופיר גוטמן, המנכ"ל הישראלי הראשון של ענקית מוצרי הצריכה האמריקאית P&G, הביא אלינו לפני שנה את "ממלכת יוריקה!" ולאחר הצלחה כבירה, הוא מביא לנו גם הפעם הרפתקה מיוחדת ומעשירה. ספרי ממלכת יוריקה הם ספרי מנהלים לעולם הילדים שמציעים הזדמנות נהדרת לפיתוח חשיבה יצירתית ומבוססים על הקריירה הבינלאומית בת עשרים השנה – שבמהלכה זכה גוטמן חמש פעמים בפסטיבל קאן היוקרתי לפרסומות וליצירתיות. מאז ראה אור ספרו הראשון בסדרה, מקפיד אופיר לבקר בבתי ספר בכל רחבי הארץ ולקיים מפגש השראה והעשרה סביב הספר, ללא תמורה. את התמלוגים על מכירות אלפי העותקים של ספריו הוא תורם לעמותות שונות.

136 עמודים | 78 ₪ | כריכה קשה


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.