להתחיל עם למה / סיימון סינק / אופוס

להתחיל עם למה /

סיימון סינק / אופוס


אין הרבה מהמשותף בין מרטין לותר קינג, סטיב ג'ובס והאחים רייט, אבל כולם התחילו עם 'למה?'. יכולתם הטבעית להתחיל עם למה אפשרה להם לעורר השראה בסביבתם ולהגיע להישגים יוצאי דופן.

מה גורם לאנשים ולארגונים מסוימים להיות חדשניים יותר, משפיעים יותר ורווחיים יותר מאחרים?

מדוע חלקם זוכים לנאמנות רבה יותר בקרב לקוחות ועובדים כאחד?

ובין אלה המצליחים, מדוע רק מעטים יכולים לשחזר את הצלחתם?

סיימון סינק מוביל תנועה שמטרתה לעורר באנשים השראה לעשות את הדברים שמעוררים בהם השראה.

חמוש ביעד נועז לבנות עולם שבו הרוב הגדול של בני האדם הולך הביתה כל יום בתחושת סיפוק מעבודתו, הוא מוזמן להפיץ את רעיון הלמה עם שורה מסחררת של ארגונים. מחברי קונגרס לשגרירים זרים, מבתי עסק קטנים לתאגידים כמו מייקרוסופט ו-וולמארט, מהוליווד לנאסא ולפנטגון, כל מי שרוצה לעורר השראה באנשים רוצה ללמוד על הלמה.

סיימון סינק חקר את המנהיגים המשפיעים ביותר בעולם וגילה שכולם חושבים, מתנהגים ומתקשרים בדיוק אותו דבר – ובדיוק ההפך מכולם. סינק מכנה את הרעיון רב העוצמה 'מעגל הזהב', והוא מספק שלד שעליו אפשר לבנות ארגון, להוביל תנועה, לעורר השראה ולקבל אותה. והכול מתחיל עם למה. רעיונותיו החדשניים ויוצאי הדופן על עסקים ועל מנהיגות הפכו אותו ליועץ מבוקש בקרב מנהיגים מכל העולם. סינק מייעץ לחברות ענק ובהן דיסני, מיקרוסופט, אמריקן איירליינס, האו״ם ועוד.

הרצאה של סיימון בטד משנת 2009 המסכמת את מודל "מעגל הזהב" מדורגת כהרצאה השנייה הנצפית ביותר בעולם עם יותר מ-50 מיליון צפיות.

הספר יצא לאור ב-2009, הפך לרב מכר ותורגם ל-48 שפות.

248 עמ', 98 ₪.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.